اخبار و مقالات

بهترین چراغ حیاطی

معرفی بهترین چراغ حیاطی در سال 1401

وقتی نوبت به طراحی خانه های رویایی مان می رسد، بیشتر ما تمایل داریم بر آنچه در داخل خانه اتفاق می افتد تمرکز کنیم. اما، زمانی که آن را حل کردیم، وقت آن است که نگاهی به آنچه در بیرون می‌افتد بیندازیم. به خصوص در این روزها، که احتمال وقوع هر تجربه اجتماعی در بیرون از خانه وجود دارد، شاید در اطراف یک آتشدان یا شومینه در فضای باز، به نظر می رسد که هر فضای بیرونی – حتی یک بالکن – فرصتی برای ایجاد مکانی گرم و جذاب است. و این یعنی توجه به نور.
پس برای درک نمودن ارزش بهتر از شیوه نورپردازی در فضای باز ادامه این مقاله را با حوصله مندی تمام تعقیب نمایید.

برای شناخت بهترین چراغ حیاطی کجا را جستجو نموده اید:

به هر حال، اگر تا به حال در اینستاگرام اسکرول کرده باشید و یا در وب سایت های مختلف و تمام ایده‌های عالی حیاط خلوت را برای روشن کردن فضاهای بیرون دیده باشید، می‌دانید که نورهای مناسب می‌توانند حتی یک نقطه تنگ و دور از مسیر را تقریباً جادویی به نظر برسانند. گزینه های زیاد چون بهترین چراغ حیاطی، چراغ چمنی، چراغ ویلایی، چراغ پارکی، چراغ محوطه هستند. (حتی بهتر است یک حیاط خلوت کوچک باز کنید!) چه فضای سبز وسیعی در کنار دریا داشته باشید یا یک آپارتمان باریک مشرف باشید، شبکه نورپردازی تیانا محصولات نورپردازی و ایده هایی در مورد نحوه تزئین آن دارند.

چراغ حیاطی چیست؟

نورپردازی در فضای باز یکی از جنبه های مهم طراحی حیاط و باغ است. وسایل یا ویژگی‌های مناسب می‌توانند به محیط اضافه کنند، در حالی که نورپردازی کاربردی را برای اهداف استفاده و ایمنی فراهم می‌کنند. چراغ حیاطی آنچنانیکه از نام اش پیداست می تواند راهروها، اتاق های در فضای باز، پاسیوها و سازه هایی مانند آلاچیق و درختکاری را روشن کند. پس از بهترین چراغ حیاطی در فضای باز را بخرید و شب های روشن جذاب را داشته باشید.

انواع بهترین چراغ حیاطی

از آنجایی که گفتن همه اینها بدون نشان دادن شواهد بسیار ظالمانه خواهد بود، ما بهترین ایده های نورپردازی در فضای باز را از بهترین چراغ حیاطی گرفته تا بهترین چراغ های چمنی و پارکی را داریم تا کمک کنیم از هر اینچ از املاک و مستغلات خود نهایت استفاده را ببرید. اگر به دنبال ایده هایی برای هوای گرم هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. اگر به دنبال راه هایی برای دنج بودن در بیرون با نور شمع در اواسط پاییز هستید، ما آن را نیز داریم. آیا ما توجه شما را جلب کرده ایم؟ خوب به پیمایش ادامه دهید تا نورپردازی عجیب و غریب در فضای باز را پیدا کنید که مناسب دلخواه شماست.

 

چراغ حیاطی آویز

چراغ حیاطی آویزی یک انتخاب مرسوم برای دکوراسیون فضای باز است و همچنین یک گزینه عالی برای نورپردازی در فضای باز است. انواع چراغ های حیاطی آویز در اشکال و اندازه و سبک های مختلف جذابیت بصری و نور محیط را فراهم می کنند. مطمئن باشید که دوام مواد کار گرفته شده در این چراغ تقریبا عمر جاویدان برای چراغ های از شبکه نور پردازی تیانا را بخشیده است.

بهترین چراغ حیاطی دیواری

با خرید یک چراغ حیاطی دیواری در فضای بیرون در تاریکی شب نور روشن بدهید. می‌توانید از خانواده چراغ حیاطی طبق سلیقه تان انتخاب کنید تا حال و هوای شاد را در فضای بیرونی داشته باشید. شدت روشنایی با لامپ هایی که انتخاب می کنید و تعداد چراغ هایی که استفاده می کنید تعیین می شود. برای درخشش ملایم‌تر از بهترین چراغ حیاطی از محصولات روشنایی تیانا استفاده کنید یا در حین گذراندن یک شب در پاسیو، ردیف‌های بیشتری از لامپ‌ها را برای دید بهتر اضافه کنید.

 

چراغ حیاطی ایستاده چیست؟

چراغ‌ حیاطی ایستاده به واسطه پایه که دارد روی سطح ای نصب میشود تا یک طراحی نورپردازی زیبا شناختی ایجاد کنند که ویژگی‌های ساختمان و محوطه‌سازی را در شب برجسته می‌کند و در عین حال ایمنی و امنیت را نیز بهبود می‌بخشد.

 جایی که از چراغ حیاطی استفاده می شود
پارک ها
 تراس های ساختمان اداری
فضاها و مسیرهای عمومی
 ورودی/خروجی ها
در امتداد پیاده روها و راهروها
 نزدیک به ویژگی های معماری، علائم یا محوطه سازی
باغ ها و پارکینک ها

چراغ سرلوله و سردری حیاطی چیست؟

چراغ سرلوله و سردری حیاطی نور متمرکزی را ارائه می دهند که بر یک ویژگی خاص برای اهداف ایمنی، راهیابی یا زیبایی شناسی تأکید می کند. آنها به شما این امکان را می دهند که یک منطقه خاص را بدون پرتاب پرتوهای گسترده نور در جای دیگر برجسته کنید.

جایی که معمولا از چراغ سرلوله و چراغ سردری حیاطی استفاده می شود:

بالای درب ورودی تابلو راهروها
 برای برجسته کردن عناصر معماری یا منظر
اطراف استخر، حوض، فواره و آبشار
 در امتداد مسیرها

 

نکته پایان

وقتی صحبت از نورپردازی در فضای باز یا هر نوع نورپردازی برای تأسیسات شما می شود، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.
نکات بیشتر در مورد خدمات مدیریت روشنایی را میتوانید در وب سایت تیانا بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *