اخبار و مقالات

بهترین چراغ چمنی

بهترین چراغ چمنی

هیچ طرح مناسبی فضای سبز (باغ و یا ویلا و خانه) بدون روشنایی کامل نمی شود. مجموعه ای از بهترین چراغ های چمنی به دو صورت کار می کند: هم تضمین می کند که می توانید از فضای بیرونی خانه خود تا عصر لذت ببرید و هم جذابیت چشمک زن زیبایی شناختی اضافی برای زیباتر شدن باغ شما پس از تاریکی ایجاد می کند. بنابراین، هنگامی که ست مبلمان (یا صندلی های آفتابگیر) خود را مرتب کردید، وقت آن است که برنامه ریزی خود را برای روشنایی شروع کنید.

ایده روشن برای استفاده از چراغ چمنی:

چراغ های چمنی قوی تر و روشن تر هستند. چند مورد از اینها را در اطراف مجموعه مبلمان خود نقطه بزنید، تا بتوانید وقتی خورشید محو شد، ببینید در حال انجام چه کاری هستید. می‌توانید یک یا چند از چراغ چمنی دیواری را روی دیوار بیرونی خود نصب کنید، یا اگر سایبان‌هایی روی پاسیو خود دارید، گزینه‌های از چراغ چمنی آویز نیز وجود دارد. همچنین سبک های از چراغ چمنی ایستاده از تک شعله تا پنچ شعله وجود دارد (که در فضای سبز بیرونی از راهرو تا روشن ساختن از هر گوشه ای باغ و ویلا شما مناسب به نظر می رسند) که درخشندگی بیشتری ایجاد می کنند.

 

انواع بهترین چراغ چمنی

یک طرح روشنایی باغ، فضای سبز، خانه و یا ویلا کاملاً تحقق یافته شامل ترکیبی از انواع چراغ های چمنی که قرار پایین هستند بیرون نخواهد بود، بنابراین ما چند موردی از بهترین چراغ چمنی را برایتان در زیر به معرفی میگیریم. تا به شما در ایجاد یک فضای بیرونی با شکوه و مناسب کمک کنیم. در اینجا مجموعه ای از بهترین چراغ های چمنی در فضای باز برایی سال 1401 ارائه شده است.

 بهترین چراغ چمنی دیواری
 بهترین چراغ چمنی ویلایی
انواع چراغ چمنی محوطه ای
 بهترین چراغ چمنی آویز
 بهترین چراغ چمنی ایستاده (تک شعله، دو شعه، سه شعله…)
انواع چراغ چمنی باغی
 بهترین چراغ چمنی حیاطی
 بهترین چراغ چمنی سر لوله ای

انواع چراغ چمنی پارک

همیشه وقتی چیزی متفاوت می‌خواهیم خریدار ماست، و این مجموعه چراغ‌های چمنی از این قاعده مستثنی نیست. آنها را از درختان آویزان کنید یا هنرمندانه آنها را در لبه چمن خود قرار دهید – در هر صورت آنها مطمئناً با مهمانان باربیکیو صحبت می کنند. (نگران کیفیت و دوام آنها نباشید، آنها با استفاده از تجربه ده سال متخصصان نورپردازی طراحی و تولید شده اند.)

می‌توانید از اینها در داخل نیز استفاده کنید…

1- بهترین چراغ چمنی دیواری

چراغ چمنی دیواری مفید ترین انواع چراغ های منظره بیرونی برای روشن کردن مناطق بزرگ هستند. آنها با روشنایی و محدوده پوشش گسترده هستند. چراغ های چمنی دیواری اغلب مسیرها و پاسیوها را از بالا روشن می کنند.
وجود چراغ دیواری چمنی در فضای باز، عملکرد منحصر به فرد و مهم را انجام می دهد: ایمنی و امنیت را در اطراف خانه، حیاط و سایر فضاهای بیرونی شما فراهم میکند و همچنین دارای ساختار ضد آب، ضد گرد و غباراست و می تواند از نفوذ آب پاشیده جلوگیری کند.
– نصب آسان. شامل دستورالعمل نصب و تمام سخت افزار نصب میباشد.
– مقاوم، ایمن، مقاومت در برابر لرزش خوب، اثر تشعشع گرمایی خوب.

 

 

2- بهترین چراغ چمنی ویلایی

چراغ های چمنی ویلایی در فضای باز مجموعه از:

• چراغ چمنی ویلایی دیواری
• چراغ چمنی ویلایی آویز
چراغ چمنی ویلایی سر لوله
• چراغ چمنی ویلایی حلزونی
• چراغ چمنی ویلایی ایستاده…

هم اکنون خرید کنید…

اگر روی روشن کردن خانه خود کار کرده اید، نام تیانا را شنیده اید. این برند اخیرا طیف جدیدی از نورپردازی فضای بیرون را برای تکمیل انتخاب روشنایی منتشر کرده است.

ما به ویژه پیشنهادات چراغ ویلایی چمنی را با لامپ های رنگارنگ دوست داریم. با استفاده از طیف وسیعی که چراغ چمنی ویلایی دارد ، اینها به شما توانایی ایجاد طرح‌هایی بسیار ماجراجویانه‌تر از انتظار تان را می‌دهند – زمان خلاقیت است!

3- بهترین چراغ چمنی محوطه ای

اگر بودجه کمتری دارید، در اینجا یک جایگزین ارزان‌تر برای چراغ‌های تزئینی محوطه سبز و یا باغ و چمن شما وجود دارد. (چراغ چمنی محوطه ای) ، بنابراین احتمالاً در طول حصار باغ شما قرار می گیرند یا آنها را روی محوطه پاسیو خود آویزان می کنند ویا از نوع ایستاده آن میگیری که با میله های آهنی نگه داشته می شوند. ما برای هر سلیقه ای گزینه ای داریم، اگر شما هم برنامه ای برای روشنایی دارید، حیف است سری به محصولات روشنایی تیانا نزنید.

 

4- بهترین چراغ چمنی ایستاده

این یک گزینه عالی برای چراغ چمنی ایستاده تک شعله، دوشعله، سه شعله و تا پنج شعله برای شما است. چند مجموعه را ذخیره کنید و دو طرف مسیر را روشن کنید یا آنها را در اطراف لبه چمن خود قرار دهید.

5- بهترین چراغ چمنی آویز

چراغ حیاطی آویز

چراغ چمنی آویز ایده آل در میان درختان و مناظر سخت، بنابراین می توانید واقعاً از آنها لذت ببرید. آنها نور ظریف تری را برای یک صحنه زیبا فراهم می کنند.

6- چراغ چمنی سر لوله ای

این چراغ‌ها بعد از غروب آفتاب جلو درب ورودی خانه شما را روشن می‌ کند، بنابراین گزینه خوبی برای نصب در ایوان یا کنار درب ورودی هستند تا به شما کمک کنند وقتی بعد از تاریکی به خانه می‌رسید کلیدهای خود را در کیف دستی خود پیدا کنید.

نکته پایان

شما نیز می توانید خانه خود را زیباتر کنید. چراغ چمنی در فضای باز می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. خانه خود را از حالت چمباتمه در تاریکی بگیرید و آن را به یک استقبال گرم و زیبا تبدیل کنید.
خوشحال می شویم به روشنایی خانه شما کمک کنیم >>

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *