اخبار و مقالات

چراغ دیواری

درباره چراغ دیواری بدانید!

طراحی تمیز و زیبا را هر نمای بیرونی نیاز دارد. شما مطمین باشید که چراغ دیواری در فضای باز از محصولات روشنایی تیانا یک راه حل روشنایی ساده و در عین حال زیبا است. ظاهر زیبا با روشنایی ملایم آن ظاهری فریبنده را به فضای بیرونی می بخشد زیرا نور سفید و گرم از یک چراغ شیک  به پایین می ریزد و مهمانان و بازدید کنند گان را با خیال راحت به خانه، باغ، ویلا و یا پاسیو و راهرو شما راهنمایی می کند.

بدون تابش خیره کننده یا نقاط داغی که مانع از آن شوید.چراغ دیواری در فضای باز تولید شده در شبکه نورپردازی تیانا یک پیشنهاد جامع از تزئینی ترین نورپردازی های فضای باز موجود امروزی است. مجموعه محصولات همچنان به رشد خود ادامه می دهد، در حالی که سبک ها و پرداخت های اضافی را ارائه می دهد. هر محصول نورپردازی از محصولات روشنایی تیانا دارای همان استعداد طراحی، کیفیت و مهارت است که شما از ما انتظار آنرا دارید.

چراغ دیواری به چه معناست؟ 

باید بدانید اینکه اصطلاحات “چراغ دیواری و “دیوار کوب” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند و اساساً به معنای یکسان هستند – لامپی که روی دیوار نصب می شود. چراغ دیواری یا همان دیوار کوب است.  آیا باید چراغ دیواری داشته باشم؟ بله، اضافه کردن این محصول به دکوراسیون منزل ایده خوبی است. چراغ‌های دیواری یا دیوارکوب‌ها می‌توانند یک لایه نورپردازی فوق‌العاده به محیط شما اضافه کنند، چه بخواهید آن‌ها را در داخل خانه یا خارج از منزل نصب کنید.

این محصولات روشنایی تیانا می‌توانند طراحی نورپردازی و دکوراسیون هر فضای داخلی را ارتقا دهند و در عین حال نورپردازی موثری را از نظر نور محیطی، نورپردازی تاکیدی یا نور کلی فراهم کنند. هنگامی که روی دیوارهای بیرونی، ایوان، عرشه، پاسیو یا راهروها نصب می شوند، چراغ های دیواری به عنوان قطعات تزئینی خودنمایی می کنند و در عین حال نور ملایمی را پس از غروب خورشید نیز فراهم می کنند.

 

چگونه و کجا از چراغ دیواری استفاده کنیم؟ 

در حالی که می‌توانید به تخیل و خلاقیت خود اجازه دهید زمانی که می‌خواهید بفهمید که در کجا می‌خواهید چراغ دیواری نصب کنید، تخیل و خلاقیت خود را تحت تأثیر قرار دهید، اجماع عمومی و تفکر طراحی حکم می‌کند که انواع خاصی از چراغ دیواری برای اهداف خاصی استفاده شوند. به عنوان مثال، ، دیوارکوب هایی که نورپردازی می کنند معمولاً به عنوان منبع اصلی یا ثانویه روشنایی در راهروها، ایوان ها، راه پله ها، ورودی ها و یا اتاق های غذاخوری/نشیمن بزرگ، ترجیح داده می شوند. همچنین تعدادی دیوارکوب را خواهید دید که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای یک اتاق خاص طراحی شده اند. به عنوان مثال، چراغ دیواری هرمس، آناهیتا و یا آبتین از محصولات روشنایی تیانا  برای اتاق های نشیمن یا کابین های اداری شیک، مناسب است.

این محصول را چگونه نصب می کنید؟ نصب چراغ های دیواری نسبتاً ساده است. در حالی که شما یک کتابچه راهنمای کاربر یا راهنمای نصب کامل را از ما دریافت خواهید کرد، اما توصیه می شود لامپ را با کمک یک متخصص نورپردازی نصب کنید. آیا ترجیح می‌دهید مغز خود را به جایی بسپارید تا اینکه با یک متخصص تماس بگیرید و آن را سریع و کارآمد انجام دهید؟ نگران آن نباشید ما خدمات نصب داریم…

در محصولات روشنایی تیانا چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد:

مجموعه ما بهترین های روشنایی را در طراحی مدرن و کلاسیک امروزی نشان می دهد. در اینجا، محصولی برای هر سلیقه وجود دارد. چون زیبایی برای ما فقط به یک نگاه نیست، بلکه ما در مورد نوآوری و امکان در مرزهای جدید فناوری، مواد و هنر کار میکنیم.

سایر مواردی که باید در مورد چراغ های دیواری از محصولات روشنایی تیانا بدانید: 

اگرچه جذابیت زیبایی شناختی نورپردازی در فضای باز یک ملاحظه مهم است، اما هنگام جستجوی چراغ دیواری عالی در فضای باز باید به چیزهای دیگری فکر کنید. اگر می‌خواهید این محصول را در مکان‌های مشترک نصب کنید، از بین مدل‌های متنوعی چون (چراغ دیواری آبتین، مایا، آرمیتا، هرمس، آناهیتا، تیتان، ارس و…) از محصولات روشنایی تیانا انتخاب کنید. که سازگار با محیط زیست هستند. به دنبال ال‌ای‌دی‌هایی باشید که از دمای رنگی 3000 یا 3500 کلوین پشتیبانی می‌کنند که نور کافی برای افزایش دید در گذرگاه‌ها و سایر مناطق پرترافیک ساطع می‌کنند. اگر قصد دارید ظاهری منسجم در فضای باز ایجاد کنید. چراغ‌های دیواری (اطلس، روژیار، شهاب، آراد، ماهرخ، آریا، رکسانا، لیدا و… ) از محصولات نورپردازی تیانا را انتخاب کنید. که بخشی از مجموعه بزرگ‌تری هستند که دارای پایه‌های هموار، آویزها و چراغ‌های راهرو میباشند. 

پرفروش ترین چراغ  دیواری در فضای باز جستجو برای چراغ دیواری ایده آل در فضای باز می تواند چالش برانگیز باشد زیرا سبک های زیادی در محصولات روشنایی تیانا برای انتخاب وجود دارد. درک نیازهای محل نصب در نظر گرفته شده و تفاوت بین گزینه های روشنایی موجود برای انتخاب بهترین وسیله در فضای باز ضروری است. پرفروش ترین محصولات  در چند نسخه (چراغ دیواری، چراغ سردری، چراغ آویز و چراغ سرلوله) در شبکه نورپردازی تیانا موجود است.

ویژگی و برجستگی های چراغ دیواری

چراغ  دیواری چنانچه قبلا گفتیم که به عنوان دیوارکوب نیز شناخته می شوند، به لطف تطبیق پذیری این نوع لامپ، همچنان مورد علاقه مصرف کنندگان هستند. این محصولات که هم به عنوان نورپردازی کاربردی و هم برای فضاهای مسکونی و تفریحی عمل می کنند، در انواع سبک ها، اندازه ها و گزینه های متنوع در شبکه نورپردازی تیانا موجود هستند. برای مناطق بیرونی، از این محصول برای روشنایی ورودی ها، راه پله ها و مسیرها ایده آل هستند. نورپردازی بیرونی با بکار گیری از چراغ دیواری که با معماری معاصر یا انتقالی عالی است، به‌طور شیک و ایمن درگاه را روشن می‌کند و با لامپ‌های کم‌نور سازگار است تا فضا را در مناطق پاسیو بهبود بخشد.

شما در تیانا بهترین قیمت را دریافت خواهید کرد: اینگونه میگوییم! اگر از منبع دیگری قیمت بهتری برای همان کالا پیدا کردید، به ما اطلاع دهید. ما خوشحالیم که قیمت رقابتی را از بازار مجاز فروش برایتان داشته باشیم. ما همیشه در کیفیت حرف بالا و در قیمت فروش حرف نازل را میگوییم.

نکته پایین

ایوان ها و یا  مکان های تفریحی در فضای باز عالی هستند. از محصولات تیانا، برای برجسته کردن دکوراسیون استفاده کنید و مورد حسادت همه همسایگان خود قرار بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *