اخبار و مقالات

بهترین مدل چراغ حیاطی

بهترین مدل چراغ حیاطی

 

اضافه کردن نورپردازی در فضای باز به خانه شما می تواند یک کار دلهره آور باشد. از استخدام یک برقکار گرفته تا پیدا کردن وسایل مناسب، هزینه ها به سرعت افزایش می یابد. تمام روز و شب را با این ایده‌های کم‌هزینه روشنایی بیرونی بیرون بمانید که نصب آن‌ها آسان است و حتی برای چشم‌ها آسان‌تر است – بدون نیاز به سیم‌کشی گران قیمت.

 

ایده های زیبا + بهترین مدل چراغ حیاطی در فضای باز 

ممکن است در طول روز قابل توجه نباشد، اما در شب، نورپردازی در فضای باز قطعه مقاومت بیرونی خانه شما است. از اهداف تزئینی مانند برجسته کردن معماری و ایجاد درخشش در اطراف ویژگی های منظره گرفته تا اهداف عملی مانند افزایش ایمنی و روشن کردن راه پله، راه های زیادی برای بهبود فضاهای بیرونی شما با نورپردازی و انتخاب دقیق مانند بهترین مدل از چراغ حیاطی  وجود دارد. به خواندن این مقاله در مورد بهترین مدل چراغ حیاطی از محصولات روشنایی تیانا ادامه دهید و راه به صرفه برای روشنایی عرشه، پاسیو یا حیاط خلوت خود را یافته اید…

چراغ حیاطی چیست؟

همانگونه که میدانید چراغ حیاطی یکی از بهترین انواع محصولات در صنعت روشنایی و نورپردازی بشمار میرود، بطور کلی از چراغ حیاطی برای نورپردازی فضای بیرونی مخصوصا حیاط بیرون خانه، باغ، باغچه، ویلا پارک، پاسیو و یا محیط مورد نظر شما کار گرفته میشود. چراغ حیاط در تقسیم بندی به انواع مانند چراغ حیاطی سرلوله، چراغ حیاطی دیواری، چراغ حیاطی سردری، چراغ حیاطی آویز، چراغ حیاطی ایستاده حلزونی، چراغ حیاطی تک شعله، دو شعله و سه شعله بخش شده اند و در انواع و سبک های متنوع قابل در شبکه نورپردازی تیانا قابل دریافت است، با خرید چراغ حیاطی شما محیط و فضای زیبا و آرامش بخش بصری را به ارمغان آورده اید.

ویژگی بهترین مدل چراغ حیاطی 

منظره خود را ایمن نگه دارید

آیا می دانستید که طراحی روشنایی و نورپردازی منظر شما می تواند بر امنیت و ایمنی خانه شما تأثیر بگذارد؟ نورپردازی در فضای باز به صورت استراتژیک می تواند خطرات احتمالی زمین خوردن را روشن کند و جرم و جنایت را به حداقل برساند. درختان که به درستی نگهداری می شوند از دسترسی آسان حشرات و آفات به خانه شما جلوگیری می کنند و همچنین احتمال آسیب ناشی از طوفان های قوی را به حداقل می رسانند. سنگفرش‌ها، آجرها و دیگر عناصر سخت‌افزاری که به درستی نصب نشده‌اند یا آن‌هایی که آسیب دیده‌اند، خطر زمین خوردن را به همراه دارند. منظره ای که به خوبی  در شب روشن باشد حفظ شده بسیار فراتر از لوازم آرایشی است. برای ارزیابی ایمنی خانه و کمک به حفظ سلامت و نگهداری منظره خود با خرید از بهترین مدل چراغ حیاطی از محصولات روشنایی تیانا شب های تان را مثل روز آفتابی بسازید.

خرید بهترین مدل چراغ حیاطی 

برای نورپردازی فضای بیرونی برنامه دارید؟ قبل از اینکه بودجه ای را به مصرف برسانید… خوب است در خصوص نکات مهم برای انتخاب بهترین مدل چراغ حیاطی اطلاع حاصل نمایید، البته که برنامه نورپردازی آنقدر ها هم که فکر میکنید. ساده و پیش پا افتاده نیست، اگر شما انتخاب دقیق داشته باشید، بالاتر از انتظار تان فضای بیرون بعد از غروب آقتاب برای تان جذاب و کاربردی خواهد شد.

انواع چراغ حیاطی باغی و چراغ حیاطی باغچه ای

 

همانگونه که در بالا ذکر کردیم چراغ حیاطی خانواده از چراغ های فضای باز است و انواع و سبک های مختلف را شامل میشود. چراغ حیاطی باغی و چراغ حیاطی باغچه در فضای باز به شما کمک می کند تا از فضا حداکثر استفاده را ببرید. اما کجا و چه چیزی را باید روشن کنید؟ به انواع چراغ های حیاطی  از  نورپردازی ما در فضای باز نگاهی بیندازید. تا باغ خود را درخشان کنید و شاید حتی برای سلامت روان خود معجزه کنید. زیرا زمانی را که می توانید در فضای باز سپری کنید افزایش دهید.

 

 

درباره بهترین مدل چراغ حیاطی باغی ایستاده بدانید!

چراغ حیاطی باغی ایستاده یک گزینه کاملا کاربردی برای روشنایی فضای باز هستند. آنها را می توان در پاسیوها برای افزودن روشنایی به صندلی باغ، مسیرهای خطی برای هدایت مهمانان به سمت میز شام، یا درخشندگی صمیمی به کنار میز غذا خوری قرار داد. اگر به دنبال چراغ های مناسب برای استفاده در فضای باز هستید که می‌توان آن را در تمام فصل های سال در هنگام باران یا درخشش در بیرون رها کرد. پس از محصولات روشنایی تیانا نگذرید.

یا اگر فقط از چراغ های معمولی استفاده می‌کنید، که پس از اتمام کار، مطمئن شوید که آن‌ها را به داخل برگردانید. پس شما کسی هستید که خرید غیر معیاری میکنید. نگران نوع نباشید خانواه چراغ حیاطی ایستاده همچنان در نوع خود انواع ای دارد که مطابق به نیاز شما از تک شعله تا پنج شعله را متیوانید سفارش دهید. ضمنا برای تاکید چراغ حیاطی باغی ایستاده در برابر عناصر طبیعی سرسخت و مقاوم هستند، با تضمین کیفیت میتیوانید از ما خرید کنید.

چراغ حیاطی آویز 

از شاخه های درخت استفاده کنید!یک کاربرد عالی برای چراغ های آویز حیاطی در فضای باز، کشیدن آنها از شاخه های درخت برای ایجاد درخشش اثیری است. اگر درختی در نزدیکی مبلمان ناهارخوری فضای باز خود دارید، از شاخه ها می توان برای آویزان کردن چراغ های آویز حیاطی در فضای باز نیز استفاده کرد که نور روشن تری را برای غذاخوری در فضای باز ارائه می دهد.

چراغ دیواری محوطه باغی و باغچه

از چراغ دیواری حیاطی باغی و باغچه برای نیازهای روشنایی بزرگتر استفاده کنید.گزینه‌های نورپردازی ظریف مانند چراغ دیواری حیاطی برای ایجاد فضایی روشن ضروری هستند، اما معمولاً باید با نورپردازی روشن‌تر، به ویژه در مناطق پرکاربرد تکمیل شوند. شما دوست دارید که مهمانان شما بتوانند. واقعاً غذای آنها را ببینند. چراغ‌های دیواری حیاطی فضای باز به سبک و انواع متنوع و کاملاً ضد آب از محصولات نورپردازی تیانا هستند. و آنها را گزینه‌ای عالی برای نورپردازی فضای باز در تمام طول سال پیشنهاد میکنیم. چراغ دیواری حیاطی را به طور چشم نواز روی دیوارهای بیرونی خانه خود به عنوان پایه روشنایی باغ خود قرار دهید. و تا مدت های طولانی که خواستین پس از غروب خورشید از محیط بیرونی تان لذت ببرید.

چراغ حیاطی مینیاتوری، حلزونی و چمنی ایستاده

نه تنها مسیرهای با نور کافی در هر باغ، ویلا و یا کلا فضای باز ضروری هستند، بلکه با ایجاد درخشش در این مناطق، به باغ، ویلا و محیط بیرونی شما یک کیفیت جادویی ظریف می بخشند که شما را دعوت می کند. تا جایی که مسیر منتهی می شود را کشف کنید. با وجود تعداد زیادی چراغ های حیاطی  برای انتخاب در فضای باز، چراغ حیاطی مینیاتوری، حلزونی و چمنی یکی از بی دردسرترین گزینه های نورپردازی بیرونی هستند و اغلب به پایه هایی متصل می شوند که به راحتی در زمین می چسبند. و حتا در صورت نیاز می توان آنها را جابجا کرد.

 

بهترین مدل چراغ حیاطی سردری

 با بکار گیری از چراغ سردری ایوان خود را کامل کنید! چراغ های سردری حیاطی شما، نه تنها گرم و دعوت کننده هستند بلکه مفید نیز هستند. وقتی شب به خانه می‌رسید دیگر به دنبال کلید و قفل نیستید، و وقتی به خودتان اجازه ورود می‌دهید، شما را ایمن‌تر نگه می‌دارند. چراغ‌های سردری حیاطی در همه سبک‌ها، انواع و طرح های مختلف در محصولات نورپرداز تیانا موجود هستند.  هر بار که به خانه می‌آیید به استقبال شما می‌آیند.

نکته پایان

باغ خود را ایمن و ایمن نگه دارید.نورپردازی فضای بیرونی شما نه تنها آن را به مکانی شگفت‌انگیز برای معاشرت تبدیل می‌کند، بلکه یک هدف عملی نیز دارد: یک باغ با نور خوب، باغ امن‌تری است. روشنایی امنیتی سارقان را وادار می کند دو بار فکر کنند، بنابراین یک خانه و باغ روشن به شما آرامش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *