اخبار و مقالات

بهترین چراغ دیواری

بهترین چراغ دیواری           

 

بهترین چراغ‌های دیواری در فضای باز را می‌توان هم برای ایجاد فضایی در باغ، پاسیو یا منطقه باربیکیو و هم برای ایجاد دید بیشتر استفاده کرد تا در اواخر شب به درختچه‌های خود برخورد نکنید. به علاوه، آنها می توانند به ایمن تر کردن فضای شما برای عبور هنگام غروب خورشید کمک کنند.

 

میدانستید اینکه چرا چراغ دیواری یکی از عناصر مهم نورپردازی بحساب میرود؟

 

دلیلی که برای نصب چراغ های دیواری در فضای باز انتخاب می کنید، هر چه باشد، باید طرحی را بیابید که نه تنها کاربردی، بلکه شیک نیز باشد. با این حال، هنگام انتخاب چراغ های دیواری در فضای باز محصولات روشنایی تیانا یک گزینه خوب و انتخاب دقیق میتواند برای شما باشد.

نحوه انتخاب چراغ های دیواری در فضای باز 

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام چراغ دیواری بیرونی برای شما بهترین است، مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید – البته به غیر از بودجه – این است که چه عملکردی را ارائه می دهد. مانند تمام طراحی های نورپردازی، مدل های مختلف وظایف مختلفی را انجام می دهند:

چراغ دیواری برای انجام وظیفه روشنایی

آیا آشپزخانه ای در فضای باز دارید که نیاز به دید واضحی از کار در دست دارد یا باغی طولانی که نیاز به مسیر روشن تری دارد؟ چراغ دیواری نور قوی و مستقیمی را ارائه می دهند.

چراغ دیواری برای نورپردازی محیط 

آیا می خواهید بخشی از باغ را برای مهمانی های شام روشن کنید یا چراغ دیواری در نزدیکی ایوان یا ورودی قرار می گیرد؟ شستشوی گرم دیوار برای ایجاد یک محیط دنج ایده‌آل است، در حالی که مدلی با جذابیت و روشنایی با نور کافی از چراغ‌های دیواری در بیرون ورودی‌ها مناسب است.

انواع بهترین چراغ های دیواری در فضای باز

 

چراغ های دیواری در فضای باز، فضاهای بیرون از خانه شما را گرم، زیبا و امن می کند. چه نورپردازی عرشه، روشن کردن پاسیو یا کنار درب ورودی، بهترین چراغ‌های فضای باز از محصولات روشنایی تیانا  دارای ویژگی‌هایی منحصر به شما را دارا میباشد.

چراغ‌های دیواری فضای باز در اشکال، اندازه‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارند و مهم است که بدانید چه ویژگی‌هایی در دسترس است تا بتوانید بهترین چراغ‌های دیواری فضای باز را برای نیازهای خود انتخاب کنید. برای یادگیری انتخاب های برتر برای برخی از بهترین چراغ های دیواری در فضای باز در طیف وسیعی از دسته ها، ادامه مطلب را بخوانید.

 

  • بهترین چراغ دیواری مدل آبتین
  • بهترین چراغ دیواری مدل مایا
  • چراغ دیواری مدل آرمیتا
  • چراغ دیواری مدل هرمس
  • بهترین چراغ دیواری مدل آناهیتا
  • چراغ دیواری مدل تیتان
  • بهترین چراغ دیواری مدل ارس
  • چراغ دیواری مدل برسام
  • چراغ دیواری مدل مهرسا
  • بهترین چراغ دیواری مدل النا
  • بهترین چراغ دیواری مدل کیوان
  • چراغ دیواری مدل ساینا
  • بهترین چراغ دیواری مدل اطلس
  • بهترین چراغ دیواری مدل آراد
  • چراغ دیواری مدل روژیار
  • چراغ دیواری مدل شهاب
  • بهترین چراغ دیواری مدل ماهک…

 

 

چه نکاتی هنگام انتخاب بهترین چراغ دیواری مهم است؟

 

هنگام انتخاب بهترین چراغ های دیواری در فضای باز چه نکاتی را باید در نظر گرفت

در زیر لیستی از ویژگی هایی است که باید هنگام خرید چراغ های فضای باز برای خانه خود در نظر داشته باشید.

 

انواع کلی چراغ های دیواری

 

سه نوع کلی از چراغ های دیواری در فضای باز وجود دارد که بر اساس نحوه نصب و هدف مورد نظر آنها متفاوت است، این سه نوع کلی از چراغ های دیواری عبارت اند از چراغ دیواری، چراغ سردری و چراغ سرلوله که شما بر اساس محیط مورد نظر میتوانید از این سه خانواده انتخاب داشته باشید.

چراغ دیواری چیست و نحوه نصب آن چگونه است؟

 

روش نصب چراغ دیواری نسبتا فشرده هستند و به دیوار متصل می شوند و هیچ فضایی بین دیوار و نور باقی نمی گذارند. آنها برای راهروهای کوچک در فضای باز یا راه پله ها مناسب هستند که در آن به نوری با مشخصات باریک نیاز دارید. هنگامی که می خواهید ظاهری شیک و امروزی داشته باشید، چراغ های دیواری برای کنار درب جلو مناسب هستند.

 

چراغ سردری و نحوه نصب آن

 

چراغ سردری دارای پایه ای ریز و کوچک هستند که به دیوار متصل می شود در حالی که قسمتی از پایه ای  که لامپ را نگه می دارد به سمت بیرون کشیده می شود و بین لامپ و دیوار فاصله ایجاد می کند. آنها به طور کلی آراسته تر از یک پایه هستند و در سبک های مختلف عرضه می شوند.

چراغ های سردری  نوعی نورپردازی جذاب با روشنایی شدید از لامپ های پرتو روشن و با شدت بالا هستند. چراغ های سردری برایی زیبایی و برای ایمنی مناسب هستند.

 

 

کیفیت و مواد کار گرفته شده در چراغ های دیواری

 

چراغ های دیواری را می توان از طیف وسیعی از مواد ساخت. بهترین مورد برای شما بستگی به نیاز شما دارد.

آلومینیوم مقرون به صرفه و قوی است از اینرو یک گزینه با کیفیت در برابر خوردگی مقاومت میکند و رسانایی حرارتی فوق العاده ای دارد که اجازه می دهد گرما از دستگاه خارج شود. با گذشت زمان همانطور که آلومینیوم در معرض عناصر قرار می گیرد یک پتینه ایجاد میکند که فقط زیبایی آن را افزایش میدهد. البته که تمام محصولات روشنایی تیانا از آلومینیوم ریخت گری شده ساخته شده اند که یک انتخاب خوب برای کاربرد های معاصر است.

بهترین چراغ‌های دیواری ما در فضای باز دارای روکش‌هایی (مانند پوشش پودری) هستند که فلز را آب‌بندی می‌کنند و به لامپ در برابر باران، گرما یا سرما کمک می‌کنند. این پوشش باعث افزایش طول عمر و حفظ زیبایی نور می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *