چراغ پارکی چیست؟

چراغ پارکی به نوعی از چراغ ها گفته می شود که در پارک ها ، فضای سبز ، محیط خانه ، ویلا ، محیط های خیابانی و .. نصب می شود. چراغ حیاطی ، چراغ باغی ، چراغ خیابانی و حتی چراغ دیواری نیز از خانواده چراغ پارکی می باشند. این گونه چراغ بر روی پایه نصب می شوند. بهترین راه برای محافظت از لامپ ها و روشنایی بخشیدن به محیط های بیرونی مثل پارک ها، باغ ها، ویلا، حیاط خانه، سایر محیط های ساختمانی استفاده از اعضای خانواده چراغ پارکی می باشد.در ادامه مقاله خرید چراغ پارکی ارزان به ویژگی های چراغ پارکی از محصولات مجموعه تیانا می پردازیم.

چراغ های پارکی معمولا دارای پایه های بلند ، کوتاه و متوسط هستند. که علاو بر روشنایی ، زیبایی خاص به فضای سبز با محوطه مورد نظر شما می بخشند. هنگام خرید چراغ پارکی ارزان برای محیط های بیرونی مثل پارک و خیابان سعی کنید از پایه بلند استفاده کنید.

این گونه چراغ ها معمولا از جنس عالی و بدنه آلومینیومی ساخته می شوند. که در برابر گرما و سرما از لامپ ها به خوبی محافظت کنند. و در برابر شرایط آب و هوایی بد تا چند سال کار کنند.

اگر این گونه چراغ ها کلا به اسم چراغ پارکی شناخته هستند. اما بدانید که آنها فقط مخصوص پارک ها یا فضاهای سبز نیستند بلکه در جاه های مختلف مثل حیاط خانه ، ویلا، راهروها ، فضای سبز خانه و حتی درون خانه می توان از آنها استفاده کرد.چراغ های خیانی نسبت به چراغ های حیاطی پایه بلندتری دارند.

معمولا طراحی چراغ پارکی به شکل سلطنتی و سنتی ساخته می شوند.

برای خرید چراغ پارکی ارزان از لامپ های معمولی و یا لامپ های رنگی با توجه به نور مورد نیاز نیز می توان استفاده کرد.

چراغ پارکی را در هر ارتفاعی که بخواهید می توان نصب کرد. و مقاومت و کارایی در بدترین شرایط آب و هوایی از مهمترین ویژگی این محصولات است.

انوع چراغ پارکی و موارد استفاده :

 

  • چراغ حیاطی و چراغ باغی برای نورپردازی حیاط خانه و یا فضای سبز باغچه گزینه ی مناسبی هستند. نور ملایمی دارند ولی می توانید با توجه به متراژ فضای مورد نظر خود از تعداد چراغ بیشتری استفاده کنید. مثل چراغ پارکی 5 شعله . ورودی ساختمان شما از مهمترین اجزای خانه شما محسوب می شود.
  • برای ورودی خانه خود باید چراغ مناسبی در نظر بگیرید. چراغ های سردری برای ورودی و خروجی ساختمان انتخاب مناسبی هستند. ظاهر بسیار جذاب و شیکی به ساختمان شما می دهند. و امنیت خاصی به این فضا می هند. با این چراغ ها ورودی ها و مسیر های عبوری و درب های باغ و یا ویلا بدون تاریکی و با نورپردازی محیط امنی را برای شما ایجاد میکند.
  • برای روشنایی قسمت های  داخلی خانه چراغ دیواری و یا دیوارکوب , سلطنتی , آویز و یا چراغ مینیاتوری گزینه های مناسبی هستند. برای سقفهای بلند چراغ آویز استفاده کنید. تا با نوردهی تعادل ایجاد کنید .و زیبایی خانه خود را دوچندان کنید.
  • برای روشنایی محیط داخلی ساختمان خود سه فاکتور نور, میزان مصرف انرژی و زیبایی ظاهری را در نظر بگیرید. با فناوری ال ای دی نورپردازی فقط از بالا به پایین صورت نمی گیرد . شما می توانید با استفاده از چراغ ها نور را در هر دوجهت بالا و پایین تابانده و باعث ایجاد محیطی جذاب و مدرن شوید.
  • با توجه به دیزاین کلی خانه می توانید از چراغ های سلطنتی و یا میناتوری استفاده کنید و علاوه بر نورپردازی جلوه ی جذابی را در خانه برای دورهمی های خود ایجاد کنید.

 

 

آیا چراغ های پارکی تیانا برای روشنایی ساختمان مناسب هستند؟

محصولات تیانا بخاطر طراحی خاص و جذابیت فوق العاده و نور پردازی عالی و همچنین قیمت مناسبی که دارند برای استفاده در تمامی قسمت های داخلی و بیرونی ساختمان مناسب می باشند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید چراغ ها و روشنایی ساختمان شما به شکل کلاسیک و سنتی باشد می توانید برای خرید چراغ پارکی ارزان از چراغ های سلطنتی ما استفاده کنید.