اخبار و مقالات

روشنایی ساختمان با چراغ های پارکی و دیواری

چراغ باغی

یکی از تکنیک های نوین زیبایی بخشیدن به محیط خانه استفاده از ابزار مدرن برای روشنایی ساختمان است. مثل چراغ دیواری ، لوسترها، چراغ سلطنتی. ترکیبی از شب و چراغ دیواری و حیاطی و پارکی می تواند فضای خانه فوق العاده زیبا کند. روشنایی ساختمان با چراغ های پارکی و دیواری بهترین انتخاب برای داشتن خانه ای رویایی است.

برای روشنایی ساختمان از چه تجهیزاتی استفاده کنیم؟

برای روشنایی بهتر ساختمان در ابتدا باید مشخص کنید که روشنایی را برای فضای باز بیرون از ساختمان می خواهید یا برای محیط داخلی ساختمان . به دلیل اینکه اصول روشنایی در این دو فضا معیار های خاصی را می طلبد. فضای بیرونی خانه در هنگام غروب

خورشید و تاریک شدن خانه نیاز به روشنایی دارد. امروزه با پیشرفت تگنولوژی و فناوری LED نورپردازی های فضای باز و یا داخل خانه کم هزینه تر و جذاب تر از روشهای سنتی گذشته انجام می شود. به طوری که روشنایی ال ای دی 6 برابر کارآمدتر و 12 برابر

بیشتر از لامپ های رشته ای سنتی عمر می کنند. منظور از روشنایی بیرون خانه نور خیره کننده و لامپ های بزرگ پرنور نیست. بلکه نور ملایم با روشنایی متعادل برای دورهمی های خانوادگی و مهمانی های دوستانه که در حیاط و یا در کنار باغچه ی خانه

برگزار میشود .و با وجود چراغ پارکی و یا حیاطی این فضا را صمیمانه تر می کند.

 

 

روشنایی ساختمان با چراغ های پارکی و دیواری

 

 

 

انوع چراغ پارکی و موارد استفاده :

 

  • چراغ حیاطی و چراغ باغی برای نورپردازی حیاط خانه و یا فضای سبز باغچه گزینه ی مناسبی هستند. نور ملایمی دارند ولی می توانید با توجه به متراژ فضای مورد نظر خود از تعداد چراغ بیشتری استفاده کنید. مثل چراغ پارکی 5 شعله . ورودی ساختمان شما از مهمترین اجزای خانه شما محسوب می شود.
  • برای ورودی خانه خود باید چراغ مناسبی در نظر بگیرید. چراغ های سردری برای ورودی و خروجی ساختمان انتخاب مناسبی هستند. ظاهر بسیار جذاب و شیکی به ساختمان شما می دهند. و امنیت خاصی به این فضا می هند. با این چراغ ها ورودی ها و مسیر های عبوری و درب های باغ و یا ویلا بدون تاریکی و با نورپردازی محیط امنی را برای شما ایجاد میکند.
  • برای روشنایی قسمت های  داخلی خانه چراغ دیواری و یا دیوارکوب , سلطنتی , آویز و یا چراغ مینیاتوری گزینه های مناسبی هستند. برای سقفهای بلند چراغ آویز استفاده کنید. تا با نوردهی تعادل ایجاد کنید .و زیبایی خانه خود را دوچندان کنید.
  • برای روشنایی محیط داخلی ساختمان خود سه فاکتور نور, میزان مصرف انرژی و زیبایی ظاهری را در نظر بگیرید. با فناوری ال ای دی نورپردازی فقط از بالا به پایین صورت نمی گیرد . شما می توانید با استفاده از چراغ ها نور را در هر دوجهت بالا و پایین تابانده و باعث ایجاد محیطی جذاب و مدرن شوید.
  • با توجه به دیزاین کلی خانه می توانید از چراغ های سلطنتی و یا میناتوری استفاده کنید و علاوه بر نورپردازی جلوه ی جذابی را در خانه برای دورهمی های خود ایجاد کنید.

 

 

روشنایی ساختمان با چراغ های پارکی و دیواری

 

روشنایی ساختمان با چراغ های پارکی و دیواری

 

چراغ های دیواری :

چراغ دیواری یا همان دیوارکوب ها نقش زیادی در زیبایی و روشنایی بخشیدن به کانون خانه شما دارند. امروزه استفاده از این مدل چراغ ها در بین دیزاینرها برای دکوراسیون خانه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. میزان مصرف انرژی خیلی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند . و ظاهر خیلی جذابی که اصلا قابل مقایسه با لامپ های سنتی نیستند. پس چرا از آنها برای دیزایین خانه خود استفاده نکنیم؟! چراغ های دیواری انواع مختلفی دارند . کلاسیک, مدرن, فانتزی و…با توجه به فضای مورد نظر خود چراغ مناسبی انتخاب کنید . و از روشنایی آن در کنار خانواده لذت ببرید.

 

آیا چراغ های پارکی تیانا برای روشنایی ساختمان مناسب هستند؟

محصولات تیانا بخاطر طراحی خاص و جذابیت فوق العاده و نور پردازی عالی و همچنین قیمت مناسبی که دارند برای استفاده در تمامی قسمت های داخلی و بیرونی ساختمان مناسب می باشند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید چراغ ها و روشنایی ساختمان شما به شکل کلاسیک و سنتی باشد می توانند از چراغ های سلطنتی ما استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *