چراغ آویز, اخبار و مقالات

چراغ آویز حیاطی مدل النا

چراغ آویز حیاطی النا

اگر به تازگی یک پاسیو سرپوشیده جدید نصب کرده اید، ممکن است تعجب کنید که چگونه چراغ های آویز  اضافه کنید. ما از شما می خواهیم که یک فضای بیرونی دنج بسازید که می تواند در صبح و عصر روشن شود، و ما به شدت توصیه می کنیم چراغ هایی را روی پوشش پاسیو خود نصب کنید! اول از همه، نکات ایمنی اولیه ای را که برای استفاده از چراغ های آویز در فضای باز باید در نظر داشته باشید، به اشتراک می گذاریم. سپس به چند گزینه بدون ناخن می پردازیم تا در نظر بگیرید. بیایید بدون اینکه شما را بیشتر درگیر کنیم، با چراغ آویز حیاطی مدل النا آشنا شویم!

 

شما باید نورهایی را که برای پاسیو سرپوشیده خود انتخاب می کنید انتخاب کنید. رشته‌های نور فرسوده، آویز های بیش از حد بلند به هم متصل شده‌اند. سوکت‌های روشنایی باز بدون لامپ، و چراغ‌های درجه‌بندی نشده در فضای باز همگی می‌توانند خطرساز باشند. شما باید مطمئن باشید که چراغ های آویز شما ضد آب هستند تا آنها را برای خانه شما ایمن نگه دارد. حتی در باران و برف شدید. هنگامی که چراغ‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کردید. می‌توانید آماده شدن برای آویزان کردن آنها را شروع کنید.

 

چراغ آویز حیاطی النا

 

چگونه چراغ های آویز را بدون میخ به روکش پاسیو خود آویزان کنید؟

می‌توانید با استفاده از قلاب‌های Command در فضای باز، زیپ‌بندها، آویزهای سایبان یا آلوما هوک، چراغ‌ آویز حیاطی مدل النا را بدون میخ به روکش پاسیو خود آویزان کنید. سوراخ کردن روکش آلومینیومی حیاط شما می تواند انجام شود. اما می توانید با بدون میخ زدن از آسیب به طور کلی جلوگیری کنید. در تیانا ، ما ضمانت‌های خود را برای آلاچیق‌ها و روکش‌های پاسیو که دارای سوراخ‌کاری، میخ‌کوبی یا پیچ‌شدن هر چیزی بیش از حد سنگین در مواد آلومینیومی است انجام میدهیمافسوس، ما هنوز از شما می خواهیم که چراغ های آویز را روی جلد پاسیو خود اضافه کنید!

 

چراغ آویز حیاطی النا

چرا باید چراغ آویز حیاطی مدل النا را انتخاب کنید؟

چراغ آویز حیاطی مدل النا یکی از منحصر به فرد ترین انواع چراغ های آویز در فضای باز هستند.

اولین نوع از چراغ های آویز است. به طور مشابه، به وسایل آویز مورد بحث در بالا، این وسایل به سادگی از یک زنجیر یا میله نصب شده. به سقف آویزان می شوند.

نوع دوم چراغ های دیواری است. اینها به جای آویزان شدن به سقف، با پایه های کوتاه روی دیوار نصب شده. به نگهدارنده ای که از دیوار می چسبد آویزان می شوند.

از آنجایی که چراغ های آویز بسیار متنوع تر هستند، به سرعت برای استفاده در فضای باز محبوبیت پیدا کردند. می توانید از آنها در پاسیو ها، الاچیق ها در فضای بیرونی، نزدیک عرشه ها و … و استفاده کنید.

چراغ های دیواری نیز اغلب از نظر طراحی بسیار زیبا هستند. این آنها را به یک جزء بصری عالی از چیدمان کلی محوطه سازی شما تبدیل می کند.

یکی دیگر از کاربردهای چراغ ‌های آویزان، علامت‌گذاری دروازه‌ها و سایر راه‌های ورودی و همچنین مسیرها و سایر راهروها است.

این وسایل متمایز حتی می توانند در محصولات روشنایی تیانا به گونه ای طراحی شوند که از تیرها یا ستون ها آویزان شوند. نصب اینها در نزدیکی درهای خانه شما فوق العاده به نظر می رسد.