اخبار و مقالات

چراغ آویز حیاطی

چراغ آویز حیاطی

چراغ آویز حیاطی

 

چراغ آویز حیاطی، اگرچه انواع از سبک ها و چراغ ها برای روشنایی فضای باز در بازار موجود است، اما چراغ های آویز یکی از بهترین ها برای فضاهای بیرونی بشمار میروند…

 

این چراغ حسی خوشایند به فضای بیرونی شما می دهند و در عین حال نور کافی را برای مهمانان فراهم می کنند و هرگونه ویژگی برجسته محوطه سازی یا معماری را برجسته می کنند. آنها به روشنایی حیاط خلوت کمک می کنند که باعث می شود حیاط خلوت شما فضای بسیار قابل استفاده تری داشته باشد. برای مشاهده محصولات تیانا کلیک کنید.

 

 

 نکات قبل از خریدچراغ آویز حیاطی 

 

"<yoastmark

چراغ های آویز از محصولات روشنایی تیانا انواع متنوع دارند که شمانکاتی را قبل ازخریددرنظربگیرید:پس ازاستقراردرانواع آویز،بایدنوع فرعی خاص و همچنین سبک زیبایی شناختی آن را انتخاب کنید

 

در مرحله بعد، مهم است که رنگ، متریال و پایانی را انتخاب کنید که هم در وسایل شما عالی به نظر برسد و هم تکمیل کننده بقیه محوطه سازی و دکوراسیون حیاط خلوت شما باشد.

 

در نهایت، شما باید اندازه و محل قرارگیری وسایل، طرح کلی روشنایی، و نوع منبع تغذیه و کنترل‌هایی را که برای تغذیه و کنترل آنها استفاده می‌کنید، در نظر بگیرید.

 

  • چراغ حیاطی آویز آبتین

 

روی یک فضای ناهار خوری یا استخر در فضای باز زمان بیشتری برای تنظیم نیاز ندارد. شما با آویزان کردن چراغ آویز حیاطی از جلوه زیبا شگفت زده خواهید شد – و بدون شک می خواهید بیشتر اوقات در خارج از خانه استراحت کرده و سرگرم شوید. این ساده ترین راه بهروری از عمق شب های تاریک در یک فضای روشن و جذاب خواهد بود…

 

  •  مایا،هرمس

 

آیا لامپ‌های بزرگی می‌خواهید که کل پاسیو شما را روشن کند یا به دنبال فضای نورهای ظریف هستید؟ چراغ‌های آویز حیاطی مدل مایا  یا چراغ های آویز حیاطی هرمس نور کافی را فراهم می‌کنند که هنگام استفاده از آن‌ها نیازی به منبع نور اضافی نداشته باشید، و در حالی که بسیار زیبا هستند، نور فوق‌العاده ظریف یا ملایم را از بین نمی‌برند، و می توانند لحنی صمیمی برای فضای بیرونی شما ایجاد کنند.

 

  • چراغ آویز حیاطی آرمیتا،آناهیتا

 

یکی دیگر از گزینه های عالی برای روشنایی چراغ های آویز حیاطی آرمیتا در فضای باز و چراغ آویز حیاطی آناهیتا هستند. آنها به هر محیط از فضای باز مثل باغ، ویلا، حایط خلوت سازگار هستند. بازبینان همواره از میزان روشنایی این چراغ ها شگفت زده می شوند و می گویند که با وجود اینکه تنها 1 لامپ وجود دارد، آنها نور زیادی برای یک بالکن با اندازه معمولی در هنگام غروب دارند. ضمنا ضد آب و مقاوم در برابر عناصر طبیعی عرضه می شوند و مشتریان موافق هستند که آنها فوق العاده بادوام هستند. در حالی که این چراغ ها برای یک منطقه بزرگ به تنهایی ایده آل نیستند، اما می توانند برای نورپردازی یک پاسیو کوچک مناسب ترین باشند.

 

  • چراغ آویز حیاطی شهاب

یافتن چراغ‌های باز با کیفیت بالا، مقاوم در برابر آب و هوا و قابل اتصال، دشوار است، اما این چراغ‌ آویز حیاطی  راه را برای شما ساده می‌کنند. آنها کمی با قیمت مناسب از سایر چراغ‌ های بازار هستند، اما اگر به دنبال بهترین چراغ‌های با کیفیت هستید که بتوانند در بهار و تابستان عناصر را تحمل کنند و کل پاسیو شما را بپوشانند، پس اینها هستند.

 سخن پایانی :

کدام یک از این چراغ های آویز درخشان را برای تزئین فضای بیرونی خود انتخاب می کنید؟ انتخاب یکی سخت است، درست است؟ قبل از انتخاب چراغ‌هایی که می‌خواهید با آن‌ها بروید، چند نکته را در نظر بگیرید. اندازه فضای بیرونی شما، رویدادی که جشن می گیرید و نوع فضایی که می خواهید ایجاد کنید. هنگامی که ذهن خود را بر روی این سه عامل متمرکز کردید، یکی (یا بیشتر) یا چراغ های آویز زیبا که در بالا ذکر شد را انتخاب کنید. از این کار خوشحال خواهید شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *