اخبار و مقالات, قیمت چراغ پارکی

چراغ ایستاده حیاطی مدل آرمیتا

آرمیتا دو شعله پارکی با لوله تمام آلومینیوم دو متری

ایمنی و جهت‌گیری در هنگام روشن‌کردن فضای باز، باغ، ویلا و … از اولویت بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که لامپ‌های نصب‌شده، چه چراغ‌های ایستاده حیاطی برای کاربردهای بیرونی یا نورگیرهای مقاوم در برابر آب و هوا در مناطق دارای سایبان ، نه تنها باید حداکثر کیفیت نور را ارائه دهند، بلکه باید در طولانی‌ مدت تحت شرایط شدید عملکرد عالی داشته باشند.

البته این همه چیز نیست ؛ طراحی چراغ‌ها نیز به طور فزاینده‌ای توسط اپراتورها مورد توجه قرار می‌گیرند، به‌ویژه با مناطق پارکینگ نماینده نزدیک به یک ساختمان.

این مقاله را آماده ساختیم تا شما انتخاب خوب برای روشن ساختن مناطق بیرونی تان داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید...

آرمیتا دو شعله پارکی با لوله تمام آلومینیوم دو متری

ویژگی های کاربرد چراغ ایستاده حیاطی مدل آرمیتا

 

راحتی بصری و حداکثر ایمنی

روشنایی محل های پارکینگ، راهرو، محلات تفریحی و.. باید به درستی طراحی شود تا حداکثر دید را تضمین کند و حرکت خودروها و عابران پیاده را تسهیل کند. هدف اصلی یک پروژه روشنایی خوب فضای باز بدون شک ایمنی است. به لطف فناوری های نوری اتخاذ شده و راه حل های مختلف فتومتریک موجود، چراغ ایستاده حیاطی مدل آرمیتا که از تک شعله تا پنج شعله را دارد، راحتی بصری و توزیع صحیح نور را تضمین می کنند.

 

چراغ حیاطی ایستاده مدل آرمیتا صرفه جویی

شبکه نورپردازی تیانا توجه ویژه ای به توسعه راه حل هایی دارد که هزینه انرژی تاسیساتی را که در آن زمان روشنایی طولانی تر می شود، کاهش می دهد، مانند مورد روشنایی مناطق پارکینگ. محلات تفریحی، پارک ها، باغ ها و…ما انواع اپتیک بیشتری را برای دستیابی به انعطاف پذیری بیشتر در نور و توزیع نور فقط در جایی که نیاز است طراحی کرده ایم.

چراغ‌ حیاطی مدل آرمیتا و وسایل روشنایی ما نیز مجهز به سیستم‌های کم اهش هزینه‌های کلی روشنایی میباشد.

شبکله نورپردازی تیانا  دانش و تجربه لازم را دارد تا مشتریان خود را در طراحی و انتخاب مناسب ترین محصولات برای روشنایی فضای باز مطابق با مقررات جاری دنبال کند.

آرمیتا حلزونی

نصب آسان و نگهداری ساده

وسایل روشنایی شبکه نورپردازی تیانا و چراغ ایستاده حیاطی مدل آرمیتا، با راه حل های مکانیکی با کیفیت بالا طراحی شده اند. که نصب آسان و نگهداری ساده را تضمین می کند و در نتیجه هزینه های عملیاتی برای روشنایی پارکینگ ها و کلا فضای باز را کاهش می دهد.

 

محدوده وسیع

ما طیف گسترده ای از راه حل ها را ارائه می دهیم. پیشنهاد ما از محصولات کاربردی و قدرتمندتر، مانند چراغ ایستاده حیاطی برای روشنایی فضای باز و عمومی بزرگ، تا وسایل روشنایی و چراغ‌های خیابانی با طراحی جذاب، ایده‌آل برای مناطق خصوصی یا آپارتمانی است.

آرمیتا سه شعله پارکی با لوله تمام آلومینیوم دو متری

 

ممنون که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. برای سفارش چراغ ایستاده حیاطی مدل آرمیتا می توانید از طریق سایت تیانا میتوانی با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *