اخبار و مقالات

چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس

چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس

شما چیزی را ایجاد کرده‌اید که فقط می‌توان آن را واحه فضای باز توصیف کرد. با گیاهان، درختچه ‌ها، درختان و گل ‌ها که به‌ خوبی قرار گرفته ‌اند. تلاشی که برای محوطه‌ سازی شما انجام داده‌اید ارزش هر لحظه‌ای را که صرف طراحی کرده‌اید، داشته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعیین کنید چگونه کار خود را پس از تاریکی به همان زیبایی که در طول روز می درخشد، نورپردازی کنید.

وقت آن است که روی نورپردازی در فضای باز تمرکز کنید. تعیین اینکه کدام یک از محصولات نورپردازی در فضای باز زیبایی باغ، ایوان، پاسیو، عرشه، حوض، منظره آب، پیاده‌روها و مناظر شما را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد، در ابتدا می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد. از این گذشته، گزینه‌های زیادی وجود دارد، از چراغ های باغی و چراغ‌های حیاطی، تا چراغ‌های ویلایی، چراغ‌های چمنی و چراغ‌های پارکی. به همان اندازه که قرار دادن چراغ ها در نقطه حساس مهم است، انتخاب بهترین نوع چراغ های فضای باز نیز اهمیت دارد.

چراغ ایستاده حیاطی چیست؟

همانطور که از نام این چراغ  پیداست، از نورپردازی برای اطمینان از اینکه مسیرها، پاسیوها و ایوان ها برای اهداف زیبایی و ایمنی روشن می شوند استفاده می شود. چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس از محصولات روشنایی تیانا یکی از انواع چراغ‌های فضای باز که برای رسیدن به بهترین روشنایی مسیر محیطی استفاده می‌شوند میباشد، قابل یاد آوری است اینکه چراغ ایستاده حیاطی از تک شعله تا پنج شعله در محصولات روشنایی تیانا قابل سفارش میباشد. علاوه بر این، چراغ‌های سرلوله، چراغ‌های سردری و چراغ‌های دیواری برای نورپردازی مسیرها و گذرگاه‌ها نیز استفاده می‌شوند.

چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس

هدف چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس چیست؟

هدف از چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس  این است که قسمت بیرونی خانه شما را درخشان کنند تا زیبایی آن نمایان شود. می توانید این چراغ  را بخرید، مطمئناً گزینه‌ خود را برای روشن نگه‌داشتن مهمانی بعد از غروب آفتاب به پایان می‌رسانید. مهمترین چیز این است که با نورپردازی در فضای باز خود سرگرم شوید. پیشنهاد می‌کنیم ترکیب و مطابقت داشته باشید، گزینه‌های خود را باز نگه دارید و همیشه مطمئن شوید که می‌توانید چهره دوستان و خانواده را ببینید که آن خاطرات فوق‌العاده را ایجاد می‌کنند، فضای باز را با چراغ های دیواری، محوطه، چمنی، پارکی و یا ویلایی از محصولات روشنایی تیانا ترکیب کنید.

ضمنا روشن کردن فضای بیرونی خانه برای محافظت از شما در شب در برابر سارقان نیز مفید است.

در زیر برخی از این مزای را خاطر نشان میکنیم پس همراه ما باشید:

چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس

نورپردازی خوب فضای باز در خانه و محیط بیرونی چه مزایایی دارد؟

اول از همه، شما به عنوان مالک باید نور کافی در فضای باز فراهم کنید تا مطمئن شوید که هیچ کس در ملک شما صدمه نمی بیند. جدای از رعایت تعهدات قانونی، روشنایی فضای باز اطراف خانه شما کاربردهای عملی زیادی دارد:

1- عامل بازدارنده برای سارقان: انواع سایه دار خواص روشن را دوست ندارند. روشنایی به خانه شما جلوه ای “در خانه” می دهد – حتی اگر زمانی در خانه نباشید.

2- جهت گیری: در جیب های خود برای یافتن کلید خانه جستجو کنید یا اگر بعد از تاریکی هوا نیاز دارید چیزی از ماشین بگیرید. روشنایی بیرونی زندگی شما را آسان تر می کند.

3- دید: دوستان، خدمات تحویل یا خدمات اضطراری در شب خانه شما را بسیار سریع‌تر می‌یابند اگر روشنایی خوبی در فضای باز فراهم کنید. شماره خانه روشن یک امتیاز اضافی در این شرایط است.

4- راحتی: خانه ای با نور مناسب با مسیرهای نورانی که به درب ورودی منتهی می شوند، احساس ذابیت و جذابیت می کنند. نورپردازی هوشمندانه یک باغ را به مکانی مناسب در شب های گرم تابستان تبدیل می کند. این زمانی است که همه می‌خواهند تا جایی که ممکن است بیرون بمانند، و حتی در زمستان، یک باغ با نور خوب می‌تواند لذت بخش باشد که از فضای داخل خانه به آن نگاه کنید.

 

ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. برای خرید چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس و دیگر محصولات تیانا به صفحه نخست سایت مراجعه فرمایید.