اخبار و مقالات, قیمت چراغ پارکی

چراغ ایستاده حیاطی مدل اروند

چراغ ایستاده حیاطی مدل اروند

وقتی نوبت به طراحی خانه های رویایی مان می رسد. بیشتر ما تمایل داریم بر آنچه در داخل خانه اتفاق می افتد تمرکز کنیم. اما، زمانی که آن را حل کردیم. وقت آن است که نگاهی به آنچه در بیرون می‌افتد بیندازیم. به خصوص در این روزها، که احتمال وقوع هر تجربه اجتماعی در بیرون از خانه وجود دارد. شاید در اطراف یک آتشدان یا شومینه در فضای باز، به نظر می رسد که هر فضای بیرونی – حتی یک بالکن – فرصتی برای ایجاد مکانی گرم و جذاب است. و این یعنی توجه به نور. چراغ ایستاده حیاطی

پس برای درک نمودن ارزش بهتر از شیوه نورپردازی در فضای باز ادامه این مقاله را با حوصله مندی تمام تعقیب نمایید.

چراغ ایستاده حیاطی مدل اروند

برای شناخت چراغ ایستاده کجا را جستجو نموده اید:

به هر حال، اگر تا به حال در اینستاگرام اسکرول کرده باشید. و یا در وب سایت های مختلف و تمام ایده‌های عالی حیاط خلوت را برای روشن کردن فضاهای بیرون دیده باشید. می‌دانید که نورهای مناسب می‌توانند حتی یک نقطه تنگ و دور از مسیر را تقریباً جادویی به نظر برسانند. گزینه های زیاد چون چراغ ایستاده، چراغ دیواری، سردری، آویز هستند. (حتی بهتر است یک حیاط خلوت کوچک باز کنید.) چه فضای سبز وسیعی در کنار دریا داشته باشید. یا یک آپارتمان باریک مشرف باشید.

شبکه نورپردازی تیانا محصولات نورپردازی و ایده هایی در مورد نحوه تزئین آن دارند.

چراغ ایستاده حیاطی مدل اروند

چراغ ایستاده حیاطی چیست؟ 

نورپردازی در فضای باز یکی از جنبه های مهم طراحی حیاط و باغ است. وسایل یا ویژگی‌های مناسب می‌توانند به محیط اضافه کنند. در حالی که نورپردازی کاربردی را برای اهداف استفاده و ایمنی فراهم می‌کنند. این چراغ آنچنانیکه از نام اش پیداست. می تواند راهروها در فضای باز، پاسیوها و سازه هایی مانند آلاچیق و درختکاری را روشن کند. پس چراغ حیاطی مدل اروند در فضای باز را بخرید. و شب های روشن جذاب را داشته باشید.

 

چراغ حیاطی ایستاده مدل اروند را چگونه نصب میکنید؟

چراغ‌ حیاطی به واسطه پایه که دارد روی سطح ای نصب میشود.  تا یک طراحی نورپردازی زیبا شناختی ایجاد کنند. که ویژگی‌های ساختمان و محوطه‌سازی را در شب برجسته می‌کند. و در عین حال ایمنی و امنیت را نیز بهبود می‌بخشد.

  • جایی که از این چراغ استفاده می شود
  • پارک ها
  • تراس های ساختمان اداری
  • فضاها و مسیرهای عمومی
  • ورودی/خروجی ها
  • در امتداد پیاده روها و راهروها
  • نزدیک به ویژگی های معماری، علائم یا محوطه سازی
  • باغ ها و پارکینک ها

چراغ ایستاده حیاطی مدل اروند

نکته پایان

وقتی صحبت از نورپردازی در فضای باز یا هر نوع نورپردازی برای تأسیسات شما می شود، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.

نکات بیشتر در مورد خدمات مدیریت روشنایی را میتوانید در وب سایت تیانا بخوانید.