اخبار و مقالات, قیمت چراغ پارکی

چراغ باغی حلزونی یک طرفه

چراغ ایستاده حیاطی مدل ارس

شب با وجود اینکه زیبایی های آسمان را برای شما آشکار میکند. برای شما یک سری محدویت ها را ایجاد می کند. شما کارهای که در تایم روز به راحتی می توانید انجام دهید. را در تایم شب نمی توانید به آسانی انجام دهید. برای مثال اگر در تایم روز بتوانید در باغ خود دورهمی داشته باشید. در تایم شب به دلیل عدم وجود نور این کار برای شما دارای محدودیت و مشکل است.

نورپردازی هر فضای که شما در آن سکونت داشته باشید. یا به مشغول به کار باشید از مسئله های مهم است. شما برای نور پردازی فضای مورد انتخاب خود از وسیله های انتشار دهنده نور بسیار متعددی بهره ببرید.

صنایع روشنایی تیانا به تولید مدل های مختلف و با کیفیت چراغ باغی حلزونی یک طرفه پرداخته است. شما می توانید برای روشن سازی فضای مورد نظر خود از این چراغ بهره ببرید و به  فضای خود درخشش و امنیت را بدهید.

درباره چراغ باغی حلزونی یک طرفه

چراغ باغی حلزونی یک طرفه اسم آن معرف کننده آن است. و شکل و متریال به کار رفته در آن مانند حلزون است. شما ازچراغ باغی حلزونی می توانید برای روشن سازی فضای ویلا ، حیاط ،باغ و… نیزه بهره ببرید.

از مزیت های این چراغ این است که به فضای شما نور می بخشد. و همچنین مدل های متفاوت و خاص که در ساخت چراغ باغی حلزونی به کار رفته باعث زیبایی بخشی به دکوراسیون فضای شما می شود.

همچنین درساخت این چراغ به نکاتی که باعث بالا رفتن کیفیت محصول می شود توجه شده است. جنس چراغ باغی حلزونی یک طرفه از آلومینیوم دایکاست است. و بدنه ضد آب و مقاوم آن خیال شما را از برخود آب به این چراغ راحت می کند.

شما می توانید سرشعله های این چراغ را به صورت جداگانه سفارش دهید. همچنین ارتفاع آن قابل افزایش و کاهش است. و اگر شما به شدت نور بیشتری برای روشن سازی فضای خود احتیاج داشتید. می توانید از مدل های که دارای تعداد شعله بیشتر است بهره ببرید.

 

ویژگی های ظاهری این چراغ

این چراغ به صورت پودری کوره ای رنگ آمیزی شده است. تنوع رنگ مدل چراغ باغی حلزونی یک طرفه از سفید، مشکی، مسی ، نقره ای، طلایی و برنزی به صورت پتینه می باشد. وجه تمایز و مزیت چراغ از جنس آلومینیوم نسبت به چراغهای پلاستیکی بازیافتی دوام و مادام العمر بودن آن است. که باعث پرفروش بودن چراغ باغی حلزوتی یک طرفه در بین محصولات تولید شد شود.

نکته دیگر که باید ب آن توجه داشته باشیم این است که از چه لامپ های برای روشنایی بخشید. به چراغ باغی حلزونی یک طرفه بهره ببرید. لامپ پیشنهادی لامپ های ال ای دی کم مصرف است.

پس اگر به دنبال چراغ باغی حلزونی یک طرفه با کیفیت و ارزان هستید. می توانید با خرید از صنایع روشنایی تیانا محصولی با کیفیت و جذاب را نیز خریداری کنید.

ساینا

خرید چراغ باغی حلزونی یک طرفه از سایت تیانا

فروشگاه اینترنتی صنایع روشنایی تیانا بزرگترین مرکز خرید چراغ پارکی ، خیابانی، دیواری ، سلطنتی ، چراغ حیاطی ، محوطه با بیش از یک دهه فعالیت در ایران می باشد. پارک کالا چراغ هایی با بیش از 30 مدل در طرح ها و رنگ های مختلف برای استفاده در حیاط خانه و ساختمان، باغ و ویلا، پارک ها و فضای سبز، راهروی ساختمان و محیط داخلی ساختمان چراغ پارکی و دیواری تولید می کند. محصولات صنایع روشنایی تیانا دارای طراحی سلطنتی فوق العاده زیبا هستند که در شب به هر فضا و محیط با نور دهی بالا جذابیت می بخشند. تنوع محصولات در فروشگاه صنایع روشنایی تیانا آنچنان بالاست که برای هر طرح و سلیقه محصولاتی در نظر گرفته شده است.