اخبار و مقالات

چراغ باغی

چراغ باغی ایده ای برای روشنایی جذاب:

ایده های خلاقانه نورپردازی منظره تأثیر زیادی بر ظاهر و احساس نمای بیرونی خانه شما می گذارد. چراغ باغی در فضای باز می‌تواند، مسیرهای پیاده‌روی شما را روشن کند. قدم‌ها را برای شما و مهمانانتان ایمن‌تر نگه دارد. ضمنا این چراغ به خانه‌تان رونق زیادی در طراحی می‌دهد. با کمی تجسس و تماس با شبکه نورپردازی تیانا، می توانید به راحتی ایده هایی برای نورپردازی در فضای باز داشته باشید. ما روشنایی توام با جذابیت را برای محیط بیرونی شما به ارمغان می آوریم، و فضاهای بیرونی شما را به طور چشمگیری جذاب و جادویی میکنیم.

 

 

چراغ باغی چیست؟

به طور کلی از انواع  چراغ های فضای بیرونی میتوان از چراغ باغی، محوطه، پارکی، ویلایی و چمنی نام برد. البته که این تعداد  از چراغ ها برای تولید نور و روشنایی در فضای بیرونی طراحی و ساخته شده اند. اما ضرور است که بدانیم هر کدام از این چراغ ها برای امور مخصوص به خود مورد استفاده قرار می گیرد. بطور نمونه چراغ های باغی و چراغ محوطه برای روشنایی حیاط، بالکن، تراس، باغ و باغچه طراحی شده اند. در حالیکه برخی دیگر از این چراغ های برای روشنایی خیابان، کوچه و… ساخته شده اند.

 

چرا ما انواع مختلفی از چراغ های فضای باز داریم؟

ما می دانیم که بیرون ملک شما اغلب بوم بزرگتری از داخل است. نورپردازی داخلی معمولاً هدف خاصی دارد. اما نورپردازی در فضای باز به یک اتاق یا فضای خاص محدود نمی شود. نورپردازی بیرون ملک فرصتی برای ابراز خلاقیت شماست.

از اینرو پیشنهاد میکنیم، انواع چراغ ها را مخلوط کنید. به جای استفاده از یک نوع نور در کل حیاط خود، مجموعه ای از چراغ های فضای باز مانند چراغ های باغی، چراغ های محوطه و یا چراغ ویلایی، چمنی و پارکی را ترکیب کنید.

 

ویژگی های چراغ باغی تیانا

* (نصب آسان) اگر می‌دانید چه کاری انجام می‌دهید. می‌توانید هر یک از این چراغ‌ها را به راحتی نصب کنید – هر کدام با دستورالعمل‌های گام به گام دقیق ارائه می‌شوند..

* (کم مصرف و با دوام) بهترین چراغ ها برای استفاده کدامند؟ از ما این سوال زیاد می شود و هر جا که ممکن است، چراغ باغی را با لامپ های ال ای دی  پاسخ میدهیم. زیرا چراغ باغی برای مدت طولانی حتا نا محدود دوام می آورند. انرژی بسیار کمی مصرف می کنند و بلافاصله روشن می شوند.

 

 

 

صنایع روشنایی تیانا مفتخر است که انواع چراغ ها را در فضای باز و با معماری با کیفیت بالا را که  از بهترین مواد مهندسی شده ساخته شده است. در هر شرایط آب و هوایی ضد آب هستند . دوام فوق‌العاده  با ظاهری همیشگی را در اختیار مشتری های خود قرار می دهد . تا با قیمت مناسب این محصولات را تهیه نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ های ما در سایت رجوع کنید. همچنین میتوانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با مشاوران متخصص ما در ارتباط باشید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *