اخبار و مقالات

چراغ حیاطی/ ویلایی

هنگامی که به دنبال راهی جدید برای برجسته کردن طراحی منظره زیبای خود در فضای باز هستید، نورپردازی مناسب می تواند راهگشا باشد. ایده های نورپردازی هدفمند و مبتکرانه می تواند منظره شبانه شما را به چشم اندازی از سایه ها، بافت و نور ملایم تبدیل کند. خاصتا که این ایده ها با استفاده از چراغ های حیاطی/ ویلایی تولید شده در شبکه نورپردازی تیانا طراحی شده باشد… بر اساس اهدافی که امیدوارید با نورپردازی خود به آنها برسید، انواع مختلفی از چراغ حیاطی در  فضای باز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

چراغ حیاطی دیواری

چراغ حیاطی آویز

حیاطی سردری

چراغ حیاطی ایستاده

چراغ حیاطی پارکی

حیاطی باغی

چراغ ویلایی

چراغ سرستونی

حیاطی ایستاده حلزونی

 

یادداشت: چراغ حیاطی معمولاً برای هدف قرار دادن نور بر روی یک آیتم ثابت مانند یک بنای یادبود یا میله پرچم یا برای روشن کردن مناطق بزرگ مانند زمین های ورزشی، پارک ها، زمین های بازی و پارکینگ ها استفاده می شوند، برای درک بهتر از این موضوع بطور فشرده جاییکه از این چراغ ها در فضای باز استفاد ه میشود در زیر برایتان می آوریم.

جایی که از چراغ حیاطی میتوان برای روشنایی استفاده کرد:

ویلا ها

باغ ها

مناطق تفریحی

پارکینگ ها

راهروها، پیاده روها

فضای باز بزرگ ( پاسیو، آلاچیق و غیره)

استادیوم ها، میدان ها و زمین های ورزشی

مکان های اجرای در فضای باز

ویژگی های نورپردازی حیاطی

نورپردازی حیاطی می تواند بیشترین توجه را به ویژگی های خاص در منظره جلب کند. برخی از فضاها یا ویژگی‌هایی که می‌توانید با نورپردازی منظره برجسته کنید عبارتند از: باغ گلی که شکوفه‌های مورد علاقه شما را در خود جای می‌دهد، یک آبنمای دیواری سرگرم‌کننده که از بتن بافت‌دار تشکیل شده است، و یک درخت نمونه که شاخه‌های غنچه‌دار دارد. به طور کلی، هر چیزی که دوست دارید یا زیبا می‌بینید یک ویژگی ایده‌آل برای نورپردازی برجسته است.

تیم چشم انداز (شبکه نورپردازی تیانا) شما می تواند به شما کمک کند تا ویژگی های خاصی را روشن کنید که ملک در حال حاضر تاریک شده شما را قابل توجه می کند.

 

ورودی روشنایی 

هنگامی که نورپردازی به روز را در ورودی خانه خود قرار می دهید، مهمانان می توانند درها را برای ورود بهتر پیدا کنند و کل فضا امن تر و راحت تر حرکت می کند. چراغ هایی حیاطی ای که بر روی در و پله ها می تابد می توانند دسترسی واضح تری داشته باشند.

حرف آخر

طرح مناسب نورپردازی حیاطی می تواند به شما اجازه دهد مدت طولانی تری در بیرون از خانه بمانید، تا شب تا مدت زیادی در بیرون بمانید و ایمنی منظره خود را افزایش دهید. همچنین می تواند ویژگی های مورد علاقه شما را برای نمایش قابل توجه در شب برجسته کند.