اخبار و مقالات

چراغ دیواری باغی تیانا

چراغ دیواری باغی تیانا

انتخاب چراغ دیواری باغی 

شما به دنبال نورپردازی در چراغ دیواری باغی تیانا فضای باز هستید، به احتمال زیاد قصد دارید زمان مناسبی را در عصرهای تابستان در باغ خود بگذرانید.برای مشاهده محصولات تیانا کلیک کنید.

هنگامی که شروع به برنامه ریزی برای طراحی نورپردازی در فضای باز می کنید، انتخاب کنید که کدام قسمت از باغ را می خواهید روشن کنید و به دلیل آن فکر کنید. شاید بخواهید چیزی را به طور چشمک زدنی به یک درخت به خصوص جذاب اضافه کنید تا دوز بیشتری از جو داشته باشید. یا، شاید شما به دنبال چیزی عملی تر برای ردیف کردن مسیرهای خود هستید.

جراغ دیواری باغی

چراغ دیواری باغی تیانا

خریدچراغ دیواری باغی تیانا

اگرچه همیشه ضروری نیست، اما ممکن است تصمیم بگیرید که به موضوعی بپیوندید که ویژگی‌های موجود را تکمیل کند. برای مثال، اگر وسایل فلزی سنتی و ایده‌های باغ کلبه‌ای در طرح خود دارید، ممکن است بخواهید نورپردازی به سبک چراغ دیواری را انتخاب کنید که با محیط ترکیب شود.

نورهای فضای باز 

چراغ دیواری باغی تیانا

بهترین چراغ دیواری باغی تیانا

همانطور که می گوید روشنایی چراغ های باغ با انتخاب شخصی تعیین می شود. با این حال، می‌تواند تحت تأثیر هدف قرار گیرد – چه برای اهداف تزئینی، کاربردی یا امنیتی بخواهید. برای روشنایی امنیتی، شما به دنبال نورهای روشن تری نسبت به زمانی هستید که به دنبال اضافه کردن نورهای تزئینی برای یک فضای ناهار خوری در فضای باز برای عصرهای تابستان هستید. روشنایی با مقدار لومن تعیین می شود – لومن بالاتر منجر به نور روشن تر می شود که برای اهدافی مانند جلوگیری از نفوذگران و روشن کردن مسیرها مهم است. «این انتخاب‌ها نیز با توجه به اندازه فضای باز تعیین می‌شوند.

هنگامی که یک فضای بزرگتر را روشن می کنید، از نورهای روشن تر بهره مند خواهید شد.  روشنایی مسیر 100-200 لومن مناسب است. برای روشنایی جوی بیشتر، محدوده 50-300 لومن برای ایجاد جذابیت و در عین حال اجتناب از تابش خیره کننده به خوبی کار می کند. چراغ دیواری باغی  مورد استفاده برای مسیر ها، باغ و یا ویلا باید بین 150 تا 300 لومن باشند. چرا آن را برای آرامش بیشتر دو برابر نکنید؟

چراغ دیواری باغی چیست؟   

 چراغ‌های دیواری باغی در فضای باز را می‌توان هم برای ایجاد فضایی در باغ، پاسیو یا منطقه باربیکیو و هم برای ایجاد دید بیشتر استفاده کرد تا در اواخر شب به درختچه‌های خود برخورد نکنید. به علاوه، آنها می توانند به ایمن تر کردن فضای شما برای عبور هنگام غروب خورشید کمک کنند. این چراغ ها چنانچه از نامش پیداست به وسیله پایه که دارد روی دیوار نصب میشود و از این طریق کارکرد خود را انجام میدهد این چراغ ها میتواند یک شعله و تا سه شعله باشد…

پیشنهادما

دلیلی که برای نصب چراغ های دیواری در فضای باز انتخاب می کنید، هر چه باشد، باید طرحی را بیابید که نه تنها کاربردی، بلکه شیک نیز باشد. با این حال، هنگام انتخاب چراغ های دیواری باغی در فضای باز محصولات روشنایی تیانا یک گزینه خوب و انتخاب دقیق میتواند برای شما باشد.

انواع چراغ های دیواری در فضای باز

چراغ دیواری باغی تیانا

مرغوب ترین چراغ دیواری باغی تیانا

چراغ های دیواری در فضای باز، فضاهای بیرون از خانه شما را گرم، زیبا و امن می کند. چه نورپردازی عرشه، روشن کردن پاسیو یا کنار درب ورودی،  چراغ‌های فضای باز از محصولات روشنایی تیانا  دارای ویژگی‌هایی منحصر به شما را دارا میباشد.

چراغ‌های دیواری باغی فضای باز در اشکال، اندازه‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارند و مهم است که بدانید چه ویژگی‌هایی در دسترس است تا بتوانید  چراغ‌های دیواری فضای باز را برای نیازهای خود انتخاب کنید. برای یادگیری انتخاب های برتر برای برخی از  چراغ های دیواری در فضای باز تعداد از آن ها را در پایان لیست نمودیم تا برای شما در انتخاب خرید ساده باشد…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *