دسته‌بندی نشده

چراغ دیواری محوطه باکیفیت

چراغ دیواری محوطه باکیفیت

کاربردهای چراغ دیواری محوطه

اگر می‌خواهید فضای بیرونی خود را بهبود ببخشید، اضافه کردن چراغ دیواری محوطه باکیفیت مختلف بهترین گزینه برای شروع است.چراغ دیواری محوطه در فضای باز، آفتاب پرست نورپردازی منظره هستند.چراغ‌ دیواری محوطه در صنایع روشنایی تیانا که می‌توانند تقریباً روی هر سطح عمودی نصب شوند، یکی از متنوع‌ترین انواع نورپردازی منظره هستند که برای استفاده در باغ، ویلا، پیاده روها و مسیرها (با دیوار) عالی هستند.

 

چرا باید از چراغ استفاده کرد؟

دیواری محوطه باکیفیت در فضای باز هدف خاصی دارد. چه به نورپردازی تزئینی، روشنایی کار، نور امنیتی یا ترکیبی نیاز داشته باشید، یک نور فضای باز برای نیازهای منحصر به فرد شما وجود دارد.

با چراغ دیواری محوطه میتوان نور را به طرفین یا پایین بتابانید به دیوارهای باغ و ویلا و خانه عمق دهید. مسیر و مرزهای باغ ، ویلا و محوطه را علامت بزنید. روشنایی محیط را برای سرگرمی، ایمنی و امنیت فراهم کنید. نور ملایمی را برای روشن کردن مناطق برجسته محوطه و ویلا خود ارائه دهید. معماری خانه و ویلای خود را برجسته کنید. این چراغ دیواری محوطه، به طور خاص برای استفاده در مکان مرطوب طراحی و تایید شده اند . زیرا از آلومینیوم دایکاست به عنوان ماده اصلی استفاده می کند که استحکام، مقاومت در برابر خوردگی و ضد زنگ نور را تضمین می کند.

چراغ دیواری محوطه باکیفیت

 

روشنایی ساختمان با چراغ دیواری و پارکی

ویژگیهای چراغ محوطه؟

دیواری محوطه باکیفیت درصنایع روشنایی تیانا با داشتن اصول طراحی یکسان و تولید شده از همان مواد اولیه با کیفیت بالا، محصول نهایی به زیبایی با پوشش بسیار هدفمندتری از نور را ارائه دهد و اغلب در امتداد مسیرها یا مرزها برای کمک به هدایت چشم از طریق باغ یا محوطه ملک استفاده می شود. ویژگی های چراغ دیواری محوطه در فضای باز بسته به برند و قیمت متفاوت است . و طول عمر آنها نیز بر اساس این عوامل متفاوت خواهد بود.شما میتوانید برای خرید چراغ دیواری محوطه با کیفیت و همچنین انتخاب بهترین چراغ دیواری محوطه  برای ویلا و باغ خود به سایت صنایع روشنایی تیانا مراجعه کنید و تصمیمی آگاهانه بگیرید

 

چراغ دیواری محوطه باکیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *