دسته‌بندی نشده, اخبار و مقالات, قیمت چراغ پارکی

چراغ سردری حیاطی مدل آناهیتا

چراغ سردری

نورپردازی باغ با استفاده از چراغ سردری حیاطی مدل آناهیتا

نورپردازی باغ و نمای بیرونی خانه می تواند در هنگام غروب خورشید تفاوت ایجاد کند. استفاده از ایده های نورپردازی سردری، سرستونی و یا سرلوله در فضای باز به این معنی است. که می توانید فضای خود را بدون استفاده از آن متراژ مربع گرانبها روشن کنید.

همه ایده های نورپردازی باغ تاثیر زیادی در ظاهر و احساس فضای بیرونی شما می گذارند. علاوه بر این، آن را در هر زمان از روز – یا ماه از سال دعوت می کند (به شرطی که یک ژاکت دنج داشته باشید!).

با این حال، بسیاری از راه حل های روشنایی می تواند ایده های باغ شما را تحت تاثیر قرار دهد یا تغییر دهد. در همین حال، گزینه‌های سردری، سرتونی و یا سرلوله می‌توانند به دلخواه ظریف یا ساده باشند و می‌توانند نقشی را که دوست دارید در طراحی کلی باغ شما ایفا کنند.

 

چراغ سردری حیاطی مدل آناهیتا

یک چراغ سردری حیاطی مدل آناهیتا در فضای باز زیبایی ملک شما را افزایش می دهد. و خانه شما را ایمن تر و امن تر می کند. و تعداد ساعات لذت بخشی را که در خارج از منزل سپری می کنید افزایش می دهد. مجموعه نورپردازی انتقالی در فضای باز ما با جزئیات خطی و عمودی و طراحی کلی و تمیز خود تأثیر می گذارد. مقیاس بزرگ آنها بدون رقابت با معماری مسکونی که آنها را تزئین می کنند، به این وسایل نور حضور واقعی می بخشد.

چراغ سردری آناهیتا

اهمیت چراغ سردری حیاطی در فضای باز چیست؟

درحالی که همه ما از اهمیت درست کردن روشنایی در خانه هایمان، متعادل کردن نور محیطی و برجسته کاری قدردانی می کنیم، اما چقدر به نحوه روشنایی پارک ها، تفریگاه ها، چمن و یا فضای بیرون خانه هایمان توجه می شود؟ نورپردازی خوب در فضای باز می تواند هر فضای خارجی را تغییر دهد و باعث ایجاد روشنایی عملی برای ایمنی و امنیت و همچنین ایجاد یک محیط زیبا و برجسته کردن ویژگی های موجود شود.

 

ایده ای روشن بکار گیری از چراغ سردری حیاطی مدل آناهیتا

اگر یک تاج گل به درب ورودی، باغ، ویلا و یا خانه خود برای فصل آویزان کرده اید یکی از  چراغ سردری حیاطی مدل آناهیتا را به سمت آن هدایت کنید تا مطمًن شوید که همیشه در معرض نمایش است.

سبزی خود را برجسته کنید، اگرایوان شما با فضای سبز احاطه شده است، آن را در کانون توجه قرار دهید چراغ سردری مدل آناهیتا  را به سمت یک گیاه در بالای دیوار قرار دهید تا سایه های جالبی ایجاد کنید و به ایجاد عمق کمک کنید – به معنای واقعی کلمه!  با چراغ سردری حیاطی مدل آناهیتا در فضای باز می توانید جلوه ای چشمگیر به بوته ها، درختان یا دیگر فضای سبز اطرف تان اضافه کنید…

 

نکته پایان

ما اینجا هستیم تا احساس  روشنی با جذابیت را برای همه و در هر کجا ایجاد کنیم. هر آنچه را که برای روشنایی نیاز دارید را میتوانید با خاطر آسوده از صنایع نور پردازی تیانا انتخاب کنید. شما تجربه خرید خوبی خواهید داشت و محصولات و خدمات با کیفیتی مطابق با خط مشی جهانی دریافت خواهید کرد.