اخبار و مقالات

چراغ سردری حیاطی مدل آرمیتا

سردری آرمیتا

نورپردازی در فضای باز چیست؟

همانطور که از نام آنها پیداست، وسایل روشنایی در فضای باز در نمای بیرونی منازل مسکونی و ساختمان های تجاری نصب می شوند.

وسایل بیرونی دو هدف اساسی را دنبال می کنند: در طول روز، چراغ های تزئینی در فضای باز با سبک منحصر به فرد خود، جذابیت یک ملک را افزایش می دهند. در شب، همان چراغ‌های بیرونی این فضاها را روشن می‌کنند و حس ایمنی و امنیت را همراه با نور مورد نیاز برای احساس استقبال یک مکان ارائه می‌دهند.

انواع نورپردازی در فضای باز با ترکیب‌های بی‌پایان برای نصب، سبک‌های سایه و گزینه‌های پایان، هر ملک می‌تواند وسایل روشنایی بیرونی را دریافت کند که زیبایی‌شناسی ترجیحی آن را تکمیل می‌کند. نصب در خارج به ویژگی‌ها و پایه‌های خاصی برای محافظت از سیم‌کشی وسایل نیاز دارد. نصب های معمولی برای فضاهای بیرونی عبارتند از:

نورپردازی سردری

نورپردازی دیواری

چراغ های سرستونی و یا سرلوله

دیواری کوب های پایین و یا بالاچراغ های آویز و یا سقفی

چراغ های ایستاده

اکثر این پایه‌ها سیم‌کشی و سایر اجزای الکتریکی را در پشت ساقه‌ها و بازوهای فلزی بادوام پنهان می‌کنند. در حالی که بسیاری از آویزها صرفاً برای فضاهای داخلی رتبه بندی می شوند، سیم های انتخابی را می توان روی ایوان های سرپوشیده، ورودی ها و سایر مناطق “نم” نصب کرد – فضاهایی که نورها در تماس مستقیم با بارش نیستند.

 

چراغ سردری حیاطی مدل آرمیتا

هدف اصلی استفاده از چراغ سردری ، تقویت عملکرد فضا است.

در موارد متعدد، مردم برای پیمایش در نزدیکی خانه یا داخل خانه بسیار مشکل پیدا می کنند. فضای خارجی به خوبی برای استفاده پس از اضافه کردن چراغ سردری برای دروازه ها مجهز است. به هر حال، هر فضای بیرونی خانه مملو از خطرات بالقوه است، خواه استخر، راه پله یا باربیکیو باشد.

با استفاده از چراغ سردری حیاطی مدل آرمیتا، از ایمنی محل سکونت، اعضای آن و بازدیدکنندگان خود اطمینان حاصل کنید.

در نتیجه، پیاده‌روها به یک پیاده‌روی تبدیل می‌شوند و از صدمات جلوگیری می‌شود. فراموش نکنید چراغ سردری تنها برای درب وردی خانه نیست! بهترین استفاده را از چراغ سردری تیانا بکنید…به شدت توصیه می شود که مراقب مناطقی باشید که می توانند از چراغ های سردری برای دروازه بهره مند شوند. برخی از مکان‌های مهم شامل پله‌ها، مسیرها، مکان‌های آشپزی بیرونی و درب ورودی هستند. هرگز چنین مکان‌های مهمی را فراموش نکنید زیرا می‌توانند مفید واقع شوند.چراغ دیواری تیانا نیز یک گزینه عالی برای تمرکز توجه بر عناصر متعدد است. بنابراین، کل هدف با تقریباً حداقل تلاش انجام خواهد شد.  

آرمیتا سردری

سخن آخر

نورپردازی در فضای باز به شما این امکان را می دهد که از دوستان و خانواده خود در جلوی درب منزل خود استقبال کنید یا مشتریانی را که در کسب و کار خود با سبکی حضور دارند پذیرایی کنید! فانوس‌ها، چراغ‌های پایه و آویزهای بیرونی ما که از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و دارای طرح‌های متعددی هستند، نور فراوان و جذابیت زیادی را ارائه می‌کنند!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *