اخبار و مقالات

چراغ سردری حیاطی مدل کیوان

چراغ سردری حیاطی مدل کیوان

چراغ سردری حیاطی را بشناسید:

داشتن چراغ سردری، سرستونی و یا سرلوله ماجراجویی در فضای باز را بسیار آسان‌تر می‌کند. به‌خصوص وقتی که زمان زیادی را در بیرون از خانه در تاریکی می‌گذرانید. روشنایی و راحتی برخی از ویژگی های اصلی است که ممکن است هنگام خرید چراغ سردری به آنها فکر کنید. اما چندین مدل برای نیازهای خاص هدف قرار می گیرند. برای مثال، آنهایی که به روشنایی جلو درب وردری فکر میکنند. و آنهایی که برای روشنایی پاسیو، راه پله و یا راهرو فکر می کنند ممکن است چراغ‌های سردری و یا سر ستونی حیاطی مدل کیوان را انتخاب کنند که جهش نداشته باشد. در حالی که برخی از علاقه‌مندان به فضای باز به چیزی کمتر از یک چراغ سردری کاملا ضد آب رضایت نمی‌دهند. انتخاب دقیق و زیبا است.

 

چراغ سردری حیاطی چیست؟

چراغ سردری حیاطی مدل کیوان با کابل و پایه و سرلوله با طراحی خیره کننده تضمین میکند که در هر فضای باز، جلو درب خانه، در راه پله ها و … چشم نواز خواهد بود. این چراغ از آلومینیوم ریختگری ساخته شده. و به رنگ طلایی و مشکی رنگ شده است. در سوکت E27 آویزان آزاد، لامپ آزادانه به سمت پایین آویزان می شود. و نور را مستقیماً در همه جهات ساطع می کند. اپتیک و جلوه نور چراغ سردری را می توان تحت تأثیر انتخاب روشن کننده قرار داد. چه یک لامپ به شکل الماس مانند عکس یا یک لامپ کره ای با رنگ جزئی – در هر صورت، یک لامپ تزئینی در چراغ حیاطی مدل کیوان جلوه میکند.

 

چراغ سردری حیاطی مدل کیوان خروجی نور 330 لومن را در بالاترین میزان تنظیم می کند. که برای اکثر فعالیت های مورد علاقه شما در فضای باز کافی است. این چراغ به اندازه کافی همه‌کاره است تا برای همه ماجراجویی‌های شبانه شما مفید باشد. با این حال، این چراغ جلو در برابر آب مقاوم و کاملا ضد آب است.

یادداشت: بر اساس اهدافی که امیدوارید با نورپردازی خود به آنها برسید، انواع مختلفی از چراغ حیاطی در  فضای باز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

 

از وب سایت تیانا انواع چراغ حیاطی و نورپردازی در فضای باز را مرور کنید تا در مورد انواع مختلف از چراغ حیاطی در فضای باز، جایی که از آنها استفاده می شود و برخی دستورالعمل های کلی برای نصب اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

چراغ حیاطی چیست؟

چراغ حیاطی دارای ظاهر جذاب و زیبایی است که می تواند برای جذابیت محیط فضای باز بیافزاید. و آن را در شب تابان بسازد. از آنجایی که چراغ حیاطی خانواده از چراغ های فضای باز هستند دارای طیف وسیعی از چراغ های فضای باز را شامل میشوند. از چراغ ایستاده تک شعله تا چراغ دیواری که هر کدام در خود شامل کودی هستند. که باز هم برای شما دریچه ای انتخاب را باز میکند.

چراغ ایستاده حیاطی را می توان در زمین نصب کرد. یا چراغ دیواری حیاطی را میتوان روی سازه ها، دیوارها یا تیرها نصب کرد. این چراغ حیاطی که شامل چراغ حیاطی پارکی، چراغ حیاطی باغی، چراغ حیاطی باغچه، چراغ حیاطی چمنی میباشند نسبت به هر چراغ بازاری عمر طولانی تری دارند و انرژی کمتری مصرف می کنند.

چراغ حیاطی معمولاً برای هدف قرار دادن نور بر روی یک آیتم ثابت مانند یک بنای یادبود یا میله پرچم یا برای روشن کردن مناطق بزرگ مانند زمین های ورزشی، پارک ها، زمین های بازی و پارکینگ ها استفاده می شوند.

این چراغ ها می‌توانند با نور افکندن به مناطق تاریک، به بهبود ایمنی کمک کنند و افراد را برای دیدن خطرات احتمالی که می‌تواند باعث لغزش، زمین خوردن و سقوط شود، آسان‌تر کند. چراغ حیاطی چمنی یا چراغ حیاطی پارکی همچنین می توانند از آسیب اموال، جنایت و خرابکاری جلوگیری کنند.