اخبار و مقالات

چراغ چمنی تیانا

چراغ چمنی تیانا

نورپردازی در فضای باز یک ولخرجی نیست – می تواند شما را از زمین خوردن در یک مسیر تاریک (دوباره) یا دستپاچگی برای یافتن کلید مناسب نجات دهد. امنیت خانه را افزایش می دهد و حتی می تواند مهمانی را روشن کند. نورپردازی با استفاده از چراغ چمنی تیانا در فضای باز با افزودن جذابیت آنچه را فضای خانه تان کم دارد. را تکمیل می سازد، همچنین سایر ویژگی‌های راحتی، آن را به سطح دیگری می‌برد. در شبکه نورپردازی تیانا چراغ های حیاطی، چراغ محوطه، چراغ های باغی و چراغ های ویلایی دارای رتبه‌بندی در فضای باز وجود دارند و ما بهترین گزینه‌ها را برای هر سناریوی فضای باز برای با شکوه ساختن فضای بیرونی خانه، ویلا و یا سایر مناطق مورد نظر شما را در اینجا تولید میکنیم.

چراغ چمنی تیانا برای کیست؟

بیش از هر چیز، روشنایی فضای باز نه تنها جذابیت است—دیگر نیازی نیست نگران وارد شدن به یک خانه تاریک، افتادن در نزدیکی یک استخر شنای تاریک، تلو تلو خوردن در کنار سطل های زباله، یا فکر کردن به اینکه لبه گذرگاه کجاست. چراغ‌های چمنی تیانا دیگر این نگرانی را برای شما نابود میسازد.

اگر از تاریک بودن فضای باز در تمام طول شب متنفر هستید، نگرانی‌هایی در مورد امنیت خانه دارید، یا می‌خواهید ظاهر حیاط یا باغ خود را بهتر کنید، نورپردازی با استفاده از چراغ های تیانا می‌تواند یک انتخاب همه کاره عالی باشد.
شما می‌توانید چندین سبک از چراغ‌های چمنی تیانا در فضای باز، از جمله چراغ دیواری چمنی، چراغ سرلوله چمنی، چراغ حلزونی ایستاده، و چراغ ایستاده تک شعله تا پنج شعله و غیره در شبکه نورپردازی تیانا پیدا کنید.

 

انواع چراغ چمنی

 چراغ چمنی دیواری
 چراغ چمنی سردری
چراغ چمنی آویز
 چراغ چمنی سرلوله
 چراغ چمنی ایستاده مینیاتوری
چراغ چمنی ایستاده حلزونی
 چراغ چمنی ایستاده تک شعله دو شعله و سه شعله
 چراغ چمنی حیاطی
چراغ چمنی باغی
 چراغ چمنی محوطه ای

1- چراغ دیواری چمنی تیانا، برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که دارای یک راهرو، راهرو یا حیاط کم نور است می تواند این چراغ ها را انتخاب و نصب کند. چراغ دیواری تیانا برای هدایت ایمن شما در امتداد یک پیاده‌رو عالی هستند، از زیر پا گذاشتن تخت‌های گل توسط شما یا بازدیدکنندگانتان جلوگیری می‌کنند و تضمین می‌کنند که سر نخورید و به داخل استخر نیفتید. چراغ های چمنی دیواری به طورجذاب و چشم نواز طراحی شده که ضمن روشنایی شب در روز آنها همچنین عالی به نظر می رسند، بنابراین می توانید آنها را نصب کنید تا بهترین مناطق اطراف خانه خود را برجسته کنید.

 

2- چراغ آویز چمنی و چراغ سرلوله چمنی تیانا

بهترین برای روشن کردن یک مهمانی چراغ آویز چمنی و چراغ سرلوله چمنی تیانا، در فضای باز بهترین مدلی است که در سال 1401 ما فروشات آنرا داشته ایم. استفاده از چراغ آویز چمنی در فضای باغ، استخر یا منطقه باربیکیو شما را بهبود می بخشد.

3- چراغ آویز چمنی و چراغ سرلوله چمنی برای چه کسی است؟

این چراغ برای کسانی است که دوست دارند در فضای باز سرگرم شوند و دارای استخر یا پاسیو یا حیاط بزرگ هستند. علاوه بر روشنایی مسیر شما، چراغ های سرلوله و چراغ آویز چمنی تیانا می توانند با مناظر مطابقت داشته باشند.

4- چراغ آویز چمنی و چراغ سرلوله چمنی تیانا چرا عالی هستند؟

اگرچه چراغ آویز چمنی و چراغ سرلوله چمنی یکی از عالی ترین محصولات روشنایی ما است، اما همچنین بهترین وسیله روشنایی در فضای باز است که آزمایش کردیم. به اندازه کافی روشن است که فضای سبز را روشن کند یا راه را برای خانواده و دوستانی که از غوطه ور شدن آخر شب در استخر یا باربیکیو حیاط خلوت لذت می برند، روشن کند. اگر دوست دارید به حیاط خلوت خود تنوع بیافزایید، می توانید چراغ آویز چمنی و چراغ سرلوله چمنی تیانا را با خیال راحت انتخاب کنید.

 

5- چراغ چمنی محوطه ای تیانا

اگر بودجه کمتری دارید، در اینجا یک جایگزین ارزان‌تر برای چراغ‌های تزئینی محوطه سبز و یا باغ و چمن شما وجود دارد. (چراغ چمنی محوطه ای تیانا) ، بنابراین احتمالاً در طول حصار باغ شما قرار می گیرند یا آنها را روی محوطه پاسیو خود آویزان می کنند ویا از نوع ایستاده آن میگیری که با میله های آهنی نگه داشته می شوند. ما برای هر سلیقه ای گزینه ای داریم، اگر شما هم برنامه ای برای روشنایی دارید، حیف است سری به محصولات روشنایی تیانا نزنید.

 

6- چراغ چمنی ایستاده تیانا

این یک گزینه عالی برای چراغ چمنی ایستاده تک شعله، دوشعله، سه شعله و تا پنج شعله برای شما است. چند مجموعه را ذخیره کنید و دو طرف مسیر را روشن کنید یا آنها را در اطراف لبه چمن خود قرار دهید.

نکته پایان

شما نیز می توانید خانه خود را زیباتر کنید. چراغ های تیانا در فضای باز می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. خانه خود را از حالت چمباتمه در تاریکی بگیرید و آن را به یک استقبال گرم و زیبا تبدیل کنید.
خوشحال می شویم به روشنایی خانه شما کمک کنیم >>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *