اخبار و مقالات

چراغ چمنی

درباره چراغ چمنی چی میدانید؟

آیا شما قصد دارید که برای محیط باغ، ویلا و یا کلا فضای بیرون چراغ آماده کنید. این سوال نزد شما نا حل است. چراغ چمنی چیست؟ و در کجا و کدام محیط میتوان از چراغ چمنی کار گرفت؟

آیا میدانید؟ هیچ طراحی خانه، چمن، باغ، ویلا و یا هم مکان های تفریحی بدون در نظر گرفتن روشنایی کامل نمیشود. نورپردازی با بکار گیری از چراغ چمنی می تواند در هنگام غروب خورشید. به باغ، ویلا و یا به خانه  شما ابعاد جدیدی ببخشد..

نه تنها به شما امکان می دهد. تا با خیال راحت در اطراف باغ خود حرکت کنید. بلکه انتخاب نوع نور مناسب یعنی این چراغ به محیط، جذابیت  اضافه می کند. و ویژگی های باغ و محیط اطراف شما را تکمیل می کند..

اگر شما از جمله افرادی هستید. که برای زیبا سازی، باغ، ویلا و یا محیط بیرون تان اهمیت میدهید. پس از چراغ چمنی از محصولات روشنایی تیانا نگذرید. چرا که این چراغ برای روشن سازی توام با زیبایی، در قسمت های خارجی هر خانه، ویلا، محوطه باغ، باغچه، حیاط و تمامی بخش های بیرونی دیگر مانند: قسمت پیاده روی و یا سر در خانه، ویلا و باغ. به عالی ترین شکل ممکن کار میکند.

 

 

هزینه نصب نورپردازی در فضای باز چقدر است؟

چراغ‌ چمنی  یک سبک بسیار محبوب برای چراغ‌ های فضای باز هستند. و این چراغ ها، باکیفیت بالا در اشکال مورد پسند، برای هر ذوق و هر بودجه ای میباشد. با خرید چراغ چمنی از محصولات روشنایی تیانا مطین باشید. تجربه یک سفارش خوب را میتوانید داشته باشید!

چه مقدار تعمیر و نگهداری مورد نیاز است؟

چراغ چمنی ایمن، محکم، صنعتی و متناسب با نیاز شما ساخته شده است.با استاندارد های جهانی مطابقت دارد. و آماده گذراندن سخت ترین شرایط بکار گیری میباشند.ما سخت کار می کنیم. تا محصولات خود را آزمایش کنیم. و با مقررات جهانی مطابقت داشته باشیم. تا خیالتان راحت باشد. که محصول شما ایمن است. و دوام خواهد داشت.

مدت زمان ماندگاری وسایل روشنایی تیانا چقدر است؟

تمام محصولات صنایع روشنایی تیانا آلومینیومی ریخته‌گری شده بوده. و همچنین با پوشش پودری برنزی میباشد. و ضمنا طوری طراحی شده. که دارای ویژگی مصرف کم  انرژی میباشد. چراغ چمنی مقاوم در برابر آب و هوا، مقاوم در برابر زنگ زدگی میباشد. و از اینرو ما ضمانت میکنیم به طور نامحدود بدرخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *