اخبار و مقالات

چراغ چمنی

چراغ باغی تیانا

انواع چراغ چمنی

منظره شما یک صحنه است. و مانند یک صحنه، منظره، گل و گیان شما به طراحی نور چشمگیر نیاز دارد تا آن را به یک نمایشگر واقعی تبدیل کند.چراغ چمنی

دلیل انتخاب این نورپردازی 

نیازی نیست تمام کارهایی که برای مناظر سخت، باغ ها و تخت گل های خود انجام می دهید با نور خورشید ناپدید شوند. طراحی نور خوب، لحن منظره شما را تنظیم می کند، می تواند فضای کوچکی را بزرگ جلوه دهد و توجه را به جذاب ترین ویژگی های منظره شما در شب جلب کند.

نورپردازی منظره با استفاده از از محصولات روشنایی تیانا فقط ایجاد یک حیاط روشن تر نیست.نورپردازی،بابکارگیری از سبک هاوانواع.مختلف.ازچراغ چمنی – درست مانندتئاتر،مواردزیادی برای درنظرگرفتن.وجوددارد.چراغ چمنی

بنابراین برای کمک به طرح طراحی شما، ما ایده بکار گیری از چراغ چمنی را ارائه می کنیم که منظره شب شما را به یک چشم انداز برجسته تبدیل می کند.

ضرورت خرید روشنایی چمنی

بیش از هرچیز،روشنایی فضای باز نه تنها جذابیت خاصی دارد،بلکه دیگر نیازی نیست نگران تاریکی خانه،افتادن دراستخرشنای تاریک،تلو تلو خوردن درکنار سطل های زباله،یا فکر کردن به اینکه لبه گذرگاه کجاست.چراغ‌های چمنی دیگر این نگرانی را برای شما برطرف میسازد.

اگرازتاریک بودن فضای بازدرتمام طول شب متنفر هستید،نگرانی‌هایی درموردامنیت خانه دارید،یامیخواهیدظاهرحیاط یاباغ خودرابهترکنید، نورپردازی.با استفاده ازچراغ چمنی میتواندیک انتخاب همه کاره عالی باشد.شمامیتوانیدچندین سبک ازچراغ‌های چمنی تیانا درفضای باز، از جمله چراغ دیواری چمنی،چراغ سرلوله چمنی، چراغ حلزونی ایستاده، و چراغ ایستاده تک شعله تا پنج شعله و غیره در شبکه نورپردازی تیانا پیدا کنید.چراغ چمنی

انواع چراغ چمنی

این وسیله کاربردی برای مطابقت با تنظیمات بیرونی شما دردسترس است.به عنوان مثال، چراغ چمنی ایستاده که خانواده ای از چراغ های فضای باز است و در این خانواده طیف وسیعی از سبک هاشامل میباشد.ویا خانواده چراغ دیواری چمنی که این هم منجر به طیف قابل توجهی از روشنایی میشود.درشبکه نورپردازی تیانا انواع مختلفی از مدل های نور فضای باز وجود دارد که با نیازهای هر فرد مطابقت دارد. چراغ های چمنی با جذابیت ظاهر که دارد به هر مناسبت خاصی جذابیت می بخشد. گروه از این چراغ  های فضای باز را درزیرمیآوریم تا بهتربدانید:

 ایستاده تک شعله دو شعله و سه شعله،دیواری،سردری،آویز،سرلوله،ایستادهمینیاتوری،حلزونی،چراغ.حیاطی،باغی،محوطه ای

از چراغ های ایستاده در امتداد مسیرهای پیاده روی خود اضافه کنید تا احساس آرامش و امنیت داشته باشید. چرا؟ می‌توانید ببینید به کجا می‌روید، احتمال کمتری دارید که مچ پایتان را بغلتانید، و شانس بیشتری برای دیدن حیوانات سرگردان دارید.

همچنین، دوستانی که عصر به خانه شما می‌روند، اگر مسیر روشن و روشنی به درب ورودی داشته باشند، از چمن‌ها دور می‌مانند.

  •  آویز چمنی

لحنی جذاب و دنج به منظره می بخشند. آنها برای باربیکیوهای خانوادگی، تزئینات اطراف استخر یا حتی آویزان کردن در اطراف چادر برای ماجراجویی در حیاط خلوت عالی هستند.

آنها یک پروژه محوطه سازی مناسب اقتصادی نیز هستند – برای صاحبان خانه با بودجه مناسب برای خرید چراغ‌های آویز چمنی از سایت تیانا در فضای باز سر بزنید.

  • سردری

نورپردازی درب ورودی اولین حس خوشایند را ایجاد می کند. اجازه ندهید مهمانانتان در تاریکی بایستند در حالی که منتظر آمدن شما به در هستند – یک نور درخشان می تواند باغچه کانتینری جدید و گیاهان ایوان آویزان شما را به رخ بکشد.

شب دیر به خانه می آیی؟ هنگامی که کیف خود را برای یافتن کلید خانه جستجو می کنید، یک درب جلویی روشن، حس امنیت بیشتری را به شما اضافه می کند.

  •  سرلوله 

اگر بعد از ساعت‌ها نتوانید از آن لذت ببرید، حیاط خلوت چندان فضای زندگی در فضای باز نیست. با چراغ‌ های سرلوله و یا چراغ‌ های دیواری  به آشپزخانه، ناهارخوری یا فضای اجتماعی خود درخشش بیشتری ببخشید.

کار با فضای کوچک؟ اگر به درستی طراحی شود، نورپردازی می تواند یک منطقه کوچک را جادارتر و دلپذیرتر نشان دهد.

نکات پایانی

از محصولات روشنایی پارک تیانا، استفاده کنید. ما بهترین طرح‌ها (و سبک‌های با قیمت مناسب) چراغ‌های باغی، ویلایی، پارکی، محوطه، چمنی،راه پله، چراغ‌های دیواری، چراغ‌های ایوان، نورهای بالا و پایین را انجام داده‌ایم.

از ایده‌های طراحی،  قرار دادن نور در فضای مناسب، تا نکات صرفه‌جویی در مصرف انرژی (استفاده از لامپ‌های کم وات برای جلوه نورپردازی ملایم) همه را انجام میدهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *