اخبار و مقالات

راهنمای خرید چراغ پارکی

شاخص ها و معیارهای یک چراغ پارکی برای راهنمای خرید چراغ پارکی و محوطه عالی به مواردی بستگی دارد که در تشخیص و انتخاب درست برای خرید  بسیار بسیار هائز اهمیت ومهم  می باشد. مواردی همچون متریال استفاده شده در ساخت چراغ ، نوع رنگ استفاده شده و نحوه رنگ زدن چراغ ها ، حباب ها، سرپیچ ها ، کابل و سیم های استفاده شده. و درجه آی پی در محصولات محوطه ای .در ادامه مقاله راهنمای خرید چراغ پارکی به توضیح در این باره می پردازیم.

این ها همه و همه از مواردی است که به راحتی البته با کمی صبر و حوصله و مقداری مطالعه در مورد آن ، شما مشتری عزیز  می توانید چراغ خود را به راحتی انتخاب کنید .

شاید از خودتون بپرسید که از کجا و چجوری اطلاعات را بدست بیارید.

گروه روشنایی تیانا بر صدد است قبل از انتخاب محصولات محوطه ای ، راه های شناخت تمامی مراحل ساخت و نحوه تشخیص یک چراغ خوب با ماندگاری بالا از چراغ های فیک وتقلبی را در اختیار شما مشتری عزیز قرار دهد .

نکات تکمیلی خرید چراغ پارکی

شاید بپرسید که یک چراغ محوطه آنقدر دنگ وفنگ و بالا و پایین نداره که اینها دارن میگن .ولی اگر اطلاع داشتید. که خطر زنگ زدگی و سرایت آن به سرپیچ و از بین بردن مدار و خط برق کشی شده. و برق گرفتگی و خطر جانی کسانی که قراربود. از این چراغ ها به عنوان قسمت زیبا و آرامش بخش حیاط خود استفاده کنند چه عواقبی در پی دارد هیچ موقع نه تنها زود قضاوت نمی کردید بلکه دقت خود را برای مطالعه بیشتر زیادتر می کردید .در حال حاظر شرایط بسیار بدی برای یک خرید درست وجود دارد. ، به خاطر فقر اطلاعاتی در ایران.

انجام دادن یک خرید درست بسیار سخت است . کمااینکه شبکه های مجازی برای بهبود بهتر شناخت محصولات و خرید درست آنها کمک بسزایی کرده اند ، اما باز در هنگام خرید اشتباهاتی از جمله ارسال اشتباه محصول ، مغایرت داشتن با انتخاب اول شما ، بی کیفیت بودن آن و …….مشاهده می کنیم .

ما به این نتیجه رسیدیم که برای مشتری ها فضای امنی باید مهیا کرد این فضای امن همان اطلاعاتی است که باعث میشود شما جنس خوب و عالی رو از جنس های بد تشخیص بدهید.

طراحی  در محصولات صنایع روشنایی تیانا . بخش بسیار مهم و هائز اهمیتی را به خود اختصاص داده است.

در اینجا در مورد نوع استفاده این طرح ها به تناسب نوع معماری بنای اصلی ساختمان ، محوطه و در کل تمام مواردی که در مورد فضای خارج از منزل و یا ویلای شماست. توضیحات بسیار کاملی داده می شود.

چراغ محوطه

چراغ های محوطه به 5 قسمت تقسیم و تعریف می شوند .

1 کله چراغ های دیواری :

در این نوع از طراحی همان طور که از اسمش مشخص می باشد. کله چراغ انتخاب شده. روی دیوار نصب میگردد .

ارتفاع از زمین ، فاصله از چراغ قبلی یا بعدی و انتخاب لامپ بر حسب مقدار روشنایی ، سه موردی هستند که در انتخاب درست سایز محصولات بسیار تاثیر گذار می باشند

مقدار ارتفاع کله چراغ های نصب شده. دو متر به بالا  می باشد .

نکات تکمیلی در برق کشی اولیه

در فاصله های 2 متر تا 5/2 سایزهای کوچک محصولات صنایع روشنایی تیانا. بسیار مناسب می باشند . مدل هایی همچون ارس کوچک ، اروند کوچک ، مهرسا ، ساینا کوچک ، تیتان کوچک ، آریا کوچک ، درنا و درسا ی کوچک پیشنهاد گروه روشنایی تیانا به شما خریدار محترم می باشد.

در فاصله های 5/2 تا 3 متر سایز های متوسط  محصولات صنایع روشنایی تیانا مناسب می باشد . مدل هایی همچون ارس بزرگ ، اروند بزرگ ، مهرسا بزرگ ، ساینا بزرگ  ، تیتان متوسط ، آریا بزرگ  ، درنا و درسا ی بزرگ  پیشنهاد گروه روشنایی تیانا به شما خریدار محترم می باشد.(راهنمای خرید چراغ پارکی)

در فاصله های 5/3 تا 4  متر سایز های بزرگ   محصولات صنایع روشنایی تیانا مناسب می باشد . مدل هایی همچون روژیار بزرگ ، آناهیتا بزرگ ، ماهرخ بزرگ ، النا بزرگ و ….. پیشنهاد گروه روشنایی تیانا به شما خریدار محترم می باشد.

در فاصله های 4 متر به بالا  سایز های دو ایکس   محصولات صنایع روشنایی تیانا مناسب می باشد . مدل هایی مانند آرمیتا دو ایکس ، روژیار دو ایکس  ، ارژن دو ایکس ، ماهک دو ایکس  و بسیار از سایزهای دو ایکس دیگر پیشنهاد گروه روشنایی تیانا به شما خریدار محترم می باشد.

توصیه های تکمیلی

اگر فضا و طراحی ساختمان اصلی به سبک کلاسیک می باشد ، مدل های مهرسا درنا ودرسا و ….بسیار عالی می باشند

اگر فضا و طراحی ساختمان اصلی شما به سبک قدیمی می باشد ، مدل های اروند ، ارس ، ساینا و….بسیار متناسب می باشند .

و اگر طراحی ویلای شما عمدتا به سبک اروپایی و کلاسیک می باشند مدل هایی مثل آریا ، تیتان ، روژیار ، ماهرخ ، ریتا و کیهان را نیز می توانید خریداری .توجه داشته باشید ما تنها بخشی از مدل ها شرکت تیانا را برای مثال عنوان کرده ایم ، قسمت اعظم مدل ها ی صنایع روشنایی تیانا. در سایت www.tyana.ir  و تلگرام : @tyana1  قابل مشاهده و در دسترس می باشد . خیلی از دوستان در رابطه با مقدار نور و شعاع پوشش دهی و نور دهی محصولات سوال می کنند .

لامپ هایی که در سایز های کوچک استفاده می شوند. شعاع نوری به اندازه 2الی 3  متر دورتا دور چراغ نصب شده. را پوشش می دهند .

لامپ هایی که در سایز های متوسط استفاده می شوند. شعاع نوردهی 3 الی 4 متر دور تا دور و در سایزهای بزرگ و دو ایکس.محصولات تیانا از 4 الی 6 متراطاف چراغ نصب شده. را ساپورت می کنند .

راهنمای خرید در فروشگاه اینترنتی تیانا

دقت در خرید بسیار مهم است. زیرا شما خریدار عزیز باید از محل نصب چراغ مورد نظرتون. و تعداد آن و اینکه چراغ سفارش شده. آویز ، سردری ، دیواری ، پایه دار کوتاه و پایه دار بلند باشد. نیز باید اطلاع داشته باشید .معمولا بخاطر تخصصی بودن بحث نور پردازی و مهندسی نور محیطی مشاور های روشنایی تیانا.با فرستادن یک عکس از محوطه. یا یک عکس از پلن در حال ساخت. این کار بسیار راحت و در اسرع وقت انجام پذیر است . فقط کافیست موبایل خود را برداشته و اینکار را در کمال آرامش انجام دهید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *