چراغ دیواری در انواع مدل  حیاطی، چراغ دیواری مدرن، چراغ دکوراتیو، چراغ کلاسیک، دیواری چوبی و … تولید می شود.در یک دستبه بندی کلی تر به دو دسته داخلی و بیرونی تولید می شود.که چراغ حیاطی و پارکی در بیرون از ساختمان و فضاهای باز قابل استفاده است. چراغ داخلی یکی از عناصر تامین نور محیط های بسته داخل ساختمان محسوب می شود.که از لامپ هایی با نور مهتابی و نور افتابی و یا حتی نور های رنگی استفاده می شود.از دیگر چراغ برای استفاده در سویس های بهداشتی و یا حمام که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند استفاده می شوند.

از استفاده ی دیگر چراغ در راه پله و راه روها که از نوع چراغ  سنسور دار نیز میتوان استفاده کرد.

با توجه به محیط مد نظر خود یک چراغ متناسب را انتخاب کنید.مثلا اگر دکوراسوین محیط شما لوکس باشد یک چراغ لوکس و مجلل به دیوار نصب کنید و اگر برای محیط باز چراغ می خواهید از این محصول ارزان قیمت که میتوان در سایت فروشگاهی تیانا میتوانید با بهترین کیفیت خریداری کنید.

ویژگی چراغ های دیواری تیانا :

 

از ویژگی های بارز صنایع روشنایی تیانا بر خلاف سایر مواد فلزی ارزان قیمت این است که چراغ های دیواری از آلیاژ آلومینیوم ناهموار تشکیل شده است. که بسیار ضد آب، ضد زنگ ،ضد خوردگی است. می تواند در برابر شرایط جوی دشوار مانند طوفان باران،طوفان برف، هوای گرم  و… بدون هیچ مشکلی مقاومت کند. حتی پس از سالها استفاده چراغهای دیواری و چراغ های حیاطی همچنان میتوانند ظاهر شیک و جدید خود را حفظ کنند. از منظر صنایع روشنایی تیانا نورپردازی فضای باز مانند جواهراتی برای نمای بیرونی خانه شما باشد. چراغ های دیواری تزئینی در امتداد راهروها، نورپردازی برای فضاهای بیرونی و چراغ های دیوارکوب در قسمت های ورودی و گوشه های خانه، همه راه های جذابی برای گنجاندن نور در محوطه سازی شما هستند. و با گزینه های ارزان قیمت موجود در سایت تیانا ، چراغ ها راهی مقرون به صرفه برای افزودن سبک به خانه شما و ایجاد ایمنی و امنیت در شب هستند.

چراغ دیواری مدرن هرمس - تیانا

چراغ دیواری:

چراغ های  موجود در فروشگاه تیانا در طرح‌های بسیار متنوع و جذابی به مشتریان عزیز ارائه می شود. که بر اساس مدل خود می‌توانند جنس بدنه فلزی یا پلاستیکی داشته باشند. این محصول که مکمل نورپردازی منبع اصلی نور در یک مکان خاص هستند و به دید عمومی افراد داخل ساختمان کمک می کنند .امروزه خرید و استفاده از آنها افزایش چشم گیری داشته است.

طراحان دکوراسیون ساختمان با خرید و استفاده از نمونه‌های مختلف چراغ  دکوراتیو فضاهای مختلفی مثل اتاق خواب،چراغ آویز، پذیرایی، حیاط ،چراغ ویلایی و سرویس بهداشتی را در ساختمان به صورت حرفه‌ای نورپردازی می‌کنند و بر روی دیوار محل مورد استفاده سایه روشن‌های بسیار جذابی را ایجاد می‌کنند.

با چک کردن انواع چراغ ها در سایت فروشگاهی تیانا میتوانید از بهترین کیفیت و نازل ترین قیمیت بهره ببرید.